Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #1 Skrevet 13. november 2017 Hva var dine symptomer på at det ikke fungerte som det skulle? Anonymkode: bec39...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #2 Skrevet 13. november 2017 Vektoppgang, forstoppelse, depressive symptomer, mangel på energi Fikk diagnose i 2004. Anonymkode: 6fe7e...fa2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Samme som hun over. Problemet er at Norge suger på utredning av stoffskifte og har dårlige medisiner. Jeg og flere jeg kjenner har hatt store bivirkninger av Levaxin, uten å bli tilbudt alternativ medisin. Jeg har enda større vektoppgang når jeg begynner på Levaxin, konstant hodepine, enda verre forstoppelse og muskelsmerter. Så jeg er sånn av-og-på - slutter når det blir alt for ille, for så å begynne igjen ett års tid senere. Anonymkode: 958ce...f7c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Mistet hår, trill rund i ansiktet, mye vann i kroppen, treg i magen, slapp og bestilte meg en time hos lege tok stoffskifteprøver. TSH, FT4, T3, Anti TPO, og de andre som hører til. Husker ikke i farten dessverre. Sjekk også B12 og D vit. Kan like mye ligge der med de symptomene som vi beskriver. Anonymkode: d77a1...748
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Lite energi, svimmel, hjernetåke og muskelsmerter. Jeg har ikke villet begynne på levaxin, men behandler meg selv med jodtilskudd og kosthold. Fungerer veldig bra, men må passe på at nivåene på vit. C, D og B 12 er høye. Tar i tillegg sink og selen. Anonymkode: bd6fc...d6d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme som hun over. Problemet er at Norge suger på utredning av stoffskifte og har dårlige medisiner. Jeg og flere jeg kjenner har hatt store bivirkninger av Levaxin, uten å bli tilbudt alternativ medisin. Jeg har enda større vektoppgang når jeg begynner på Levaxin, konstant hodepine, enda verre forstoppelse og muskelsmerter. Så jeg er sånn av-og-på - slutter når det blir alt for ille, for så å begynne igjen ett års tid senere. Anonymkode: 958ce...f7c Har ikke hatt mye bivirkninger (fortsatt forstoppet da, og må daglig ta en dose duphalac...) Men ang utredning: suger! jeg fikk beskjed av legen min etter prøver som lå på grensen: du vil helt klart måtte ha medisiner, men nå er du under grensen så jeg kan ikke hjelpe deg. Du får spise mindre enn du forbrenner. WTF?! Synd jeg var så ung og ikke kunne hudflette ham. Jeg spiste på den tiden omtrent null og niks og trente 5 dager i uken - og gikk fortsatt opp i vekt! Dro på studieår i Australia, tok en tur til studentlegen og fikk kastet medisiner etter meg: sånn kan du ikke ha det, dette går bare en vei - og vi starter medisinering. Anonymkode: 6fe7e...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå