Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Noen som har hørt at det kan hjelpe på å sette igang fødsel? Måtte flire litt når jeg leste det, da jeg har liten tro på det. Men må jo høre me dere her inne, har dere hørt om det å har det funket på deg? Anonymkode: 811e0...1fb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 I teorien kan det sikkert det, ettersom tarmbevegelse (løs mage) kan irritere livmor og gi kynner/rier. Har hatt "vanlig" sex , og sædens prostalginer modner livmorhalsen. Heller det en analsex 😅 Anonymkode: 32455...d24
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Analsex skrives i ett ord. Anal sex blir noe annet. Ellers skjer en fødsel når kroppen din er klar til det. Jeg hadde ikke hatt analsex for å gjøre om på det, med mindre jeg i utgangspunktet likte slikt. Anonymkode: 8b11b...50e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Er ikke så fan av anal sex så måtte bare høre om det virkelig var verd å prøve d 😂 har vanlig sex men ikke så mye som skjer.. Anonymkode: 811e0...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå