Gå til innhold

Bestekompisen til samboer(langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med samboer(forlovet er vi og) i 4 år. Bestekompisen hans har alltid vært god venn med meg også da vi har en veldig god tone.

De siste to årene mistet de to kontakten og han var ikke på besøk like ofte. Nå har han vært på besøk to helger på rad, i tillegg til at vi var på fest sammen i går. På festen i går snakket vi to alene i nesten to timer, altså har vi veldig god tone og snakker om ALT! 

Like før festen var over i går ble vi dansende helt inntil hverandre pga fullt dansegulv, og vi havnet midt i gjengen. Det var noe som tente hos meg og det virket som om det samme skjedde med han. Han begynte nærmest å svette umiddelbart mens han tok meg på låret. Kjente hjertet hans under hånden min banke, mens mitt nesten eksploderte.. Samboer var like ved oss når dette skjedde i mengden med folk.. 

På vei hjem fra festen ble samboer igjen for å snakke med noen, mens jeg og han gikk sammen ut i taxien mens jeg holdt meg til han. Samboer reagerer ikke på noen ting og spør heller ikke.. 

1. Burde ikke samboer reagere på noe?

2. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men føler meg så tiltrukket til han. Lurer på om noen har vært i en slik knipe og kan komme med råd?

- ei som føler seg fæl

Anonymkode: 32153...11b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om samboer burde reagere? Tydeligvis ja, så burde han ha gjort det sånn som situasjonen er. Men er det rart at han ikke reagerer? Nei, ikke i det hele tatt. Jeg ville ikke ha reagert om det var min mann som var i tilsvarende situasjon og han ville ikke reagert om det var meg. Vi har venner av begge kjønn som vi er venner med og ingen av oss ville reagert. Hva skulle han spørre om forresten? 

Hva du skal gjøre? Enkelt og greitt. Slutte å leke med ilden. 

Skrevet

Hva du skal gjøre? Du skal velge rett....

Anonymkode: db925...335

Skrevet
51 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Om samboer burde reagere? Tydeligvis ja, så burde han ha gjort det sånn som situasjonen er. Men er det rart at han ikke reagerer? Nei, ikke i det hele tatt. Jeg ville ikke ha reagert om det var min mann som var i tilsvarende situasjon og han ville ikke reagert om det var meg. Vi har venner av begge kjønn som vi er venner med og ingen av oss ville reagert. Hva skulle han spørre om forresten? 

Hva du skal gjøre? Enkelt og greitt. Slutte å leke med ilden. 

Det er ikke vanlig for det første å snakke så mye også slutte hvis han nærmet seg, og i tillegg danse så tett mens han ser på.. Lurer på om samboer i det hele tatt bryr seg om hva jeg gjør😏

Det er ikke så lett å slutte når du ikke kan tenke på annet, og i tillegg føler jeg meg «skyldig» overfor samboer..

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva du skal gjøre? Du skal velge rett....

Anonymkode: db925...335

Hva er rett? 😭😭 

TS

Skrevet

Det største sviket er vel å være utro med bestevenn /venninne, det har jeg opplevd 💔

Kutt kontakt og den fantasien hvis du vil fortsette forholdet med kjæresten din.

Hold deg mest mulig i bakgrunnen en periode når han kommer på besøk.

Skrevet
Akkurat nå, Mrs Smith skrev:

Det største sviket er vel å være utro med bestevenn /venninne, det har jeg opplevd 💔

Kutt kontakt og den fantasien hvis du vil fortsette forholdet med kjæresten din.

Hold deg mest mulig i bakgrunnen en periode når han kommer på besøk.

Men er det riktig? 

Tenk om det egentlig blir bedre for meg med han? Er redd for at dette var skjebnen.. Redd for at jeg angrer meg hvis jeg forblir her jeg er nå, og føler på skyld for samboer.. 

(Samboer og jeg har hatt et veldig anstrengt forhold i det siste, pga problem i familien hans) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...