Gå til innhold

Farsdag vs morsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at når det er farsdag får de masse oppmerksomhet på fb, alle legger ut flotte bilde av fedrene og hva kvinnene har kjøpt til dem mens når det er morsdag gjør ikke menn det samme. Legger mannen din ut bilde av deg og barna på morsdag og evt hva han har kjøpt til deg? Nope...

Anonymkode: f2f9d...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger heller ikke ut hva barna har ordnet i stand til far. 

Anonymkode: df6f1...05a

Skrevet

Ingen av oss legger ut noe, så her er det likt begge veier.

Anonymkode: 9169a...692

Skrevet

Vet ikke. Kvinner er generelt bedre til å gi oppmerksomhet? Her feires farsdag, mens morsdag aldri har blitt markert i løpet av de 13 årene vi har vært foreldre. Helt Ok, men jeg ville satt pris på en liten oppmerksomhet. Får forsåvidt ikke gaver eller oppmerksomhet til jul eller bursdag (selv ikke runde år) heller, det stikker litt ekstra. Han og barna har heldigvis andre gode sider. 

Anonymkode: a8f0d...fe5

Skrevet

Han gjør like mye som meg. Bilde i avisa, kake og blomster.

Anonymkode: dc490...a6c

Skrevet

Her er det likt i begge tilfeller. Far ordner uansett 😄

Anonymkode: c0ca1...3b6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke. Kvinner er generelt bedre til å gi oppmerksomhet? Her feires farsdag, mens morsdag aldri har blitt markert i løpet av de 13 årene vi har vært foreldre. Helt Ok, men jeg ville satt pris på en liten oppmerksomhet. Får forsåvidt ikke gaver eller oppmerksomhet til jul eller bursdag (selv ikke runde år) heller, det stikker litt ekstra. Han og barna har heldigvis andre gode sider. 

Anonymkode: a8f0d...fe5

Dette hadde ikke jeg godtatt.... 

Anonymkode: df6f1...05a

Skrevet

Her er far minst like flink, men ingen av oss lagar innlegg på facbook.  På morsdagen sist la forresten eg ut bilete av den sjølvlaga gåva frå ungane.

Skrevet

Her er far flinkere. Ordner alltid på morsdag, med frokost på senga, blomster og gave som han og ungene har ordnet. I tillegg pleier han å planlegge god mat eller ta oss med ut for å spise, og ordner som oftest kake.

Han får sove lenge pluss en tegning fra ungene.. Ordner frokost da. 

Ingen av oss deler bilder av barna på sosiale medier, så der er vi ganske like.

Anonymkode: 73aca...3fd

Skrevet

Ingen av oss legger ut på facebook 

Både morsdag og farsdag blir feiret her i huset, men ingen av oss bruker sosiale medier noe særlig og ihvertfall ikke til sånt.

Anonymkode: 15ac0...962

Skrevet

Jeg tror det er fordi kvinner generelt er mer opptatt av å posisjonere seg sosialt. Dette får utslag bl a i sosiale medier, der kvinner i større grad enn menn er opptatt av å vise frem de gode sidene ved seg selv og familiene sine.

Anonymkode: 6a590...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...