Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Hvilken høvel er best? Skum eller såpe i dusjen? Hvor ofte for å holde det ved like uten at huden blir sår? Smøre inn noe etterpå? Hvordan best unngå røde nupper? +++ Anonymkode: c0f6e...8f1
tante grusom master of law Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Jeg bruker asan intimvask som skum og herrehøvelen mack 3. Barberskum og damehøvler får jeg nupper av.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Jeg bruker asan intimvask som skum og herrehøvelen mack 3. Barberskum og damehøvler får jeg nupper av. Takk. Noen råd hbis det kommer nupper? Noe quick'ere fix? HI Anonymkode: c0f6e...8f1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Noen som behandler eller smører på noe etterpå slik at sjansen for røde nupper minsker? Anonymkode: c0f6e...8f1
tante grusom master of law Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som behandler eller smører på noe etterpå slik at sjansen for røde nupper minsker? Anonymkode: c0f6e...8f1 Du kan smøre på bakteriedrepende. Og så er det viktig å ikke ha friksjon på området rett etterpå, så vent noen timer før du har sex feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå