Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Er det vanlig at hodet setter seg tidlig i bekkenet/ langt nede så tidlig? eller kan det snu på seg enda? Og har det noe å si på når man føder? Anonymkode: 57ad6...e07
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Ja helt vanlig.. min første lå sånn fra uke 30 til 39 da han ble født. Anonymkode: 8e472...e6e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Det skjer ofte hos de med stort bekken og god plass. Så det er et godt tegn. Jeg fikk barn i april og satt i romjula før og kjente tydelig at barnet snudde seg rundt og la seg med hodet ned. Anonymkode: 632a3...d59
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Det fikk jeg beskjed om i uke 27, uka etter fikk jeg konstantert svangerskapsforgiftning og i uke 35 ble jeg igangsatt. Spiller visstnok ikke noe rolle på når man føder Anonymkode: a3faa...41b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Spesielt på førstegangsfødende er dette ganske vanlig. Anonymkode: 8ec3c...f88
februarprins2013 Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 Ja,min gjorde det i uke 28 og han kom 10 dager på overtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå