Gå til innhold

Hodet ligger langt nede uke 30


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at hodet setter seg tidlig i bekkenet/ langt nede så tidlig? :) eller kan det snu på seg enda? Og har det noe å si på når man føder?

Anonymkode: 57ad6...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt vanlig.. min første lå sånn fra uke 30 til 39 da han ble født. 

Anonymkode: 8e472...e6e

Skrevet

Det skjer ofte hos de med stort bekken og god plass. Så det er et godt tegn.

Jeg fikk barn i april og satt i romjula før og kjente tydelig at barnet snudde seg rundt og la seg med hodet ned.

Anonymkode: 632a3...d59

Skrevet

Det fikk jeg beskjed om i uke 27, uka etter fikk jeg konstantert svangerskapsforgiftning og i uke 35 ble jeg igangsatt. Spiller visstnok ikke noe rolle på når man føder :)

Anonymkode: a3faa...41b

Skrevet

Spesielt på førstegangsfødende er dette ganske vanlig. :)

Anonymkode: 8ec3c...f88

Skrevet

Ja,min gjorde det i uke 28 og han kom 10 dager på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...