Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Jeg har en nær veninne som jeg snakker om alt med. Kontakten er mest på telefon da jeg har barn og hun er singel og barnløs. Hun liker å være spontan sier hun. Derfor vil hun sjelden legge planer i forkant. Jeg må planlegge på grunn av barnevakt. Jeg opplever at jeg må tilpasse meg mye mer enn henne for å kompensere for at jeg har forpliktelser. Det er som om hun straffer meg litt med å nekte å avtale en tur på byen uka før. Faktisk ser jeg at hun gjør mer for å tilpasse seg single venner så de får tid sammen. Mens jeg som stiller opp i tykt og tynt, må ta til takke med de gangene det tilfeldigvis klaffer på kort varsel. Blir jeg utnyttet? Anonymkode: 85a83...fba
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Nei. Men det er da klart hun kan ta seg mer friheter, når hun er singel og barnløs. Det er jo ikke vanskelig å "tilpasse seg single venner", som du sier hun gjør. Det er faktisk veldig enkelt: "Hei! Blir du med på kino?" - "Ja er klar om en time!" Sånn lever de barneløse og single. Det er et fantastisk liv! Anonymkode: 47373...247
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Og la meg legge til: Å henge rundt mødre når man selv er barnløs og singel, er noen ganger en krasj i interesser. Mødre har en tendens til å få alt til å dreie seg om dugnad, barn, babyer, skole, SFO, barnehage, fritidsaktiviteter, bleier, håpløs mann og mangel på søvn. Ja jeg er selv mor! Men jeg legger mammalivet helt på hyllen hvis jeg får en kveld med mine single barnløse venner 😂👌🏼 Anonymkode: 47373...247
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og la meg legge til: Å henge rundt mødre når man selv er barnløs og singel, er noen ganger en krasj i interesser. Mødre har en tendens til å få alt til å dreie seg om dugnad, barn, babyer, skole, SFO, barnehage, fritidsaktiviteter, bleier, håpløs mann og mangel på søvn. Ja jeg er selv mor! Men jeg legger mammalivet helt på hyllen hvis jeg får en kveld med mine single barnløse venner 😂👌🏼 Anonymkode: 47373...247 Syns du legger til grunn en hel del ting som du ikke vet noe om. Og med tilpassing mener jeg at hun flytter på ting for å få tid til å møte folk hun prioriterer. Om hun syns jeg er kjedelig, men samtidig ikke utnytter meg. Hvorfor kontakter hun meg daglig da? Anonymkode: 85a83...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå