Gå til innhold

Hvor lenge lar dere pappaen sove i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her venter barna spent på å vekke pappa med kake og gaver på senga. Han må bare få sove litt til først. 

Hvor lenge tenker dere pappa skal få sove i dag da?

Anonymkode: 70d3c...6d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen er å vekke ham med kaffe 8:30, men han får sove videre etterpå om han vil. :P (Han er den typen som ikke har noe problem med å klare det.) Men han har sagt at han ikke vil sove så altfor lenge, for han vil gjerne at vi skal bruke dagen på å gå tur. :)

Anonymkode: 98ffc...f9f

Skrevet

Her sov pappa lenge i går, og i dag var det min tur til å sove lenge. (Han fikk bestemme selv). Ettåringen våknet 06.30. Men skal bake kake til han, også skal vil til svigermor senere i dag og «feire» farsdag 👌🏼. 

Anonymkode: e25d7...170

Skrevet

Han får sove så lenge han vil. Har bakt sukkerbund og laget vaniljekrem, og skal snart sette sammen bløtkaken med masse bær. Den blir desserten i dag. I dag har vi kjøring til bare én aktivite for første gang siden sommerferien, så vi skal nyte en deilig og fredelig dag. Muligens med god, gammeldags søndagstur😃

Anonymkode: 768f0...5c4

Skrevet

Her er pappa husets A-menneske, så når ungene våknet hadde han vært oppe en tone alt 

Anonymkode: 474b4...dbb

Skrevet

Ungene våknet kl 5 i dag, så pappaen sto opp med dem. Nå hører jeg han driver å støvsuger nede så jeg får kanskje komme meg opp snart jeg også. 

Anonymkode: 24f58...0bc

Skrevet

Vi fikk barn nr2 for en mnd siden, så siden jeg hadde en litt lang natt så sto han opp med elste. Hører de bygger lego nede nå :) 

Men før nr to kom så pleide vi å vekke han rundt kl 10 (hans ønske).

Anonymkode: a8efa...e34

Skrevet

Ops! Bare vi som har glemt hele greia? 

Flaks at jeg stod opp med barna i dag, da. Farsdagspoeng til meg👍

Ser ut til at en søndagsåpen butikk nær meg må få seg et besøk i dag...

Skrevet
3 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Ops! Bare vi som har glemt hele greia? 

Flaks at jeg stod opp med barna i dag, da. Farsdagspoeng til meg👍

Ser ut til at en søndagsåpen butikk nær meg må få seg et besøk i dag...

Bare sleng sammen noe muffins , og la barna lage kort, så er du i boks ☺️😅👍 

Skrevet

05:30 🙊 Jobb. Men farsdagsgave har han fått. Kanskje jeg skulle bake noe også?

Anonymkode: a76ec...46e

Skrevet

Ikke lenge, han jobber🙈

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk barn nr2 for en mnd siden, så siden jeg hadde en litt lang natt så sto han opp med elste. Hører de bygger lego nede nå :) 

Men før nr to kom så pleide vi å vekke han rundt kl 10 (hans ønske).

Innlegget er ikke ment generelt i hverdag/helg. Men i dag er farsdagen, så blir det kanskje litt ekstra luksus 😊

Anonymkode: 52ece...63a

Skrevet

Kl.6. Jeg sto opp med største 5.45,hadde vært uheldig mens han sov, så vi var på badet slik at han fikk dusje og vaske seg.minste våknet mens vi var på badet og da våknet mannen også. Kake og gave på senga 6.30😂

Anonymkode: 0d5e3...9d8

Skrevet

Jeg og 1 åringen vekket pappa med kaffekoppen på  senga i dag kl 8  da sto det klar ekstra god frokost på bordet, vi sto opp kl 6 i dag så vi begynte å bli sultne ☺️

Anonymkode: aed09...5a8

Skrevet

Hi her. Han sto opp da vi holdt på å lage kaffe og kake. Så han fikk beskjed av den minste om å gå å legge deg til vi kom inn til han. Da var klokken 0945. Så han var fornøyd. Står ellers opp 05 hver dag og er mer A menneske enn meg. Så han står oftest opp med barna i helgene. 

Ønsker dere alle en fin farsdag!

Anonymkode: 70d3c...6d1

Skrevet

Vi vekket han kl 10 med gave og kort barna hadde lagd

Anonymkode: a6b39...f18

Skrevet

Han stod opp kl 08.45 og fikk egentlig beskjed om å gå å legge seg igjen, men han dusjet og så fikk han slappe av i senga med avis og kaffe til vi var klare med frokost. Ferske rundstykker og kake fra Morgenlevering, og pakke:) Ungene hadde skrevet kort. Tror han er fornøyd:)

Skrevet

Kl 12. Noe som er ganske klassisk til å være han. Han får AAP for tiden så jobber ikke 

Anonymkode: 62f1a...ca1

Skrevet

Hmmm jeg våknet kl 10 og da var hele huset alleredevåkne, aner ikke når de sto opp. 

Skrevet

Kl 09.30 stod vekte vi han med kaffekopp, kort og egg og bacon til frokost 😊

Anonymkode: 5669f...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...