Gå til innhold

ok at hund er hjemme alene lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at hunden er hjemme alene hver dag når eier er bortreist på jobb i nesten 11 timer?

Anonymkode: e2944...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, om eier ikke endrer det ville jeg meldt fra til Mattilsynet.

Anonymkode: 596b3...624

Skrevet

Hvis det er flere hunder som går godt sammen og som har stor plass å bevege seg på både ute og inne, tror jeg nok det er greit nok.

Anonymkode: effa9...6e6

Skrevet

11 timer er lenge. Syns ikke det er greit

Anonymkode: 1eaa7...66b

Skrevet

Nei alt for lenge! 

Vår hund er hjemme fra 9-14.00, 5 timer.  Det er strengt talt mer enn nok, jeg har også fri hver onsdag så da er er han mindre alene også. 

1-2 ganger i mnd fra 9-16.00 og da stresser jeg veldig hjem til han... det unngår vi selvfølgelig så mye vi kan😊

Skrevet

Jeg syns det er for lenge.Det lengste vi er borte fra hunden er 5,5 time!

Skrevet

Dere som sier "nei nei" hvordan jobber dere da? Jeg har aldri kortere vakter enn 8 timer og så er det reisetid i tillegg, og tid til levering og henting i barnehagen. Kan fort bli 11 timer på en dag, men det er ikke hver dag, da.

Anonymkode: 0af3d...8f9

Skrevet

Absolutt ikke. Så skal man la være å ha hund. Enkelt å greit

Anonymkode: 9f9d1...3e8

Skrevet

7 - 7 1/2 time må hunden her være alene. Hun fikser helt greit  10-11 timer, men det hører virkelig med til sjeldenhetene. Har vel skjedd 3-4 ganger i løpet av de åtte årene vi har hatt henne.

En hund som daglig er så lenge alene er overhodet ikke greit. Meld fra til Mattilsynet. 

Anonymkode: 01782...c60

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere som sier "nei nei" hvordan jobber dere da? Jeg har aldri kortere vakter enn 8 timer og så er det reisetid i tillegg, og tid til levering og henting i barnehagen. Kan fort bli 11 timer på en dag, men det er ikke hver dag, da.

Anonymkode: 0af3d...8f9

Har man slike dager at dere er borte så lenge så får man seg ikke hund. Rett og slett. 

Anonymkode: d2422...6bf

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har man slike dager at dere er borte så lenge så får man seg ikke hund. Rett og slett. 

Anonymkode: d2422...6bf

Ja for livet og arbeidstider er garantert helt likt i 15 år 😃 

Anonymkode: 4f8f1...809

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...