Gå til innhold

Dere som er rundt 40... har dere mange synlige alderstegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som rynker, poser under øynene osv?

jeg syns det kommer flere og flere linjer. Jeg ser sliten ut når jeg våkner, og det hjelper ikke alltid med sminke.

For et par år siden fikk jeg alltid kommentarer på at folk ikke kunne tro at jeg var i slutten av tredjeåra.. nå stusser ingen på at jeg er 40.

Mannen holder fast på at jeg ikke ser eldre ut.. 

Jeg vunderer å prøve filler/botox. Mannen min er helt hysterisk... DET må ikke skje, mener han.

Jeg syns det er vanskelig det her..

Anonymkode: 57ea1...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Som rynker, poser under øynene osv?

jeg syns det kommer flere og flere linjer. Jeg ser sliten ut når jeg våkner, og det hjelper ikke alltid med sminke.

For et par år siden fikk jeg alltid kommentarer på at folk ikke kunne tro at jeg var i slutten av tredjeåra.. nå stusser ingen på at jeg er 40.

Mannen holder fast på at jeg ikke ser eldre ut.. 

Jeg vunderer å prøve filler/botox. Mannen min er helt hysterisk... DET må ikke skje, mener han.

Jeg syns det er vanskelig det her..

For ordens skyld: I slutten av tredveåra

HI

Skrevet

41 og har minimalt med aldringstegn. Ser fremdeles 15 år yngre ut, så ingen tror jeg er så gammel som jeg er. Ingen linjer eller slappere hud. Selv kan jeg se litt forandring på hendene, men det er det eneste.

Anonymkode: ae84b...4d5

Skrevet

41 og er fornøyd med utseendet mitt! Har ikke som målsetting å se ut som en 25-åring. Jeg ønsker å se ut som en sprek dame i 40-åra og det gjør jeg! Litt linjer i panna og rundt øynene og det kler meg godt. Høy og slank og fornøyd med kroppen min. Får stadig komplimenter fra både menn og kvinner. Kunne ikke vært bedre!

Anonymkode: 8ed22...d47

Skrevet

Jeg har alltid sett yngre ut enn jeg er, men gapet mellom alderen folk gjetter og virkelig alder har definitivt blitt mindre😄 Før var det ti år, nå er det stort sett fem (med unntak av menn som vil sjekke meg opp, der er det fortsatt ti 😂), som jo er vanlig når folk vil være litt forsiktige, det kan godt hende de mener jeg ser 40 ut. Huden har blitt tynnere, flere linjer og mer ujevn hudfarge. Er uansett ganske fornøyd.

Skrevet

Litt fine linjer rundt øynene som har kommet siste året. Hendene ble synlig eldre for et par år siden. Er 41

Skrevet

Jeg har bikka 41 samtidig som jeg har gått ned 15 kg, så linjene rundt øynene har definitivt blitt flere. Det plager meg ikke. Jeg er jo 41, ikke 25.

Skrevet

Ja, alderen setter sine spor, har akkurat fylt 43... Fikk to barn på 19 mnder i slutten av 30-årene så kombinasjonen har ikke vært så snill m meg. Stadig flere grå hår men synes ikke så godt. Mye linjer rundt øynene og munnen samt antydning til bart og hvite hår på haka. Men har ikke vurdert noe inngrep selv, er ikke typen til det. Får gjøre det beste ut av det, være glad kropp og hode fungerer godt. Alternativet er verre 

Anonymkode: 0ab57...262

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er noe å stresse med.. 

Jeg er 43 og ser sikkert ut som 43 også, men det er da ikke noe mål å se ut som man er 20 hele livet. 

Anonymkode: 2410c...8aa

Skrevet

40. Har litt smilerynker, og antydning til sinnarynke. Ikke så glad for den sistnevnte. Ingen grå hår såvidt jeg kan se. Min 50 år gamle bror har antydning til grått i tinningen, så jeg håper jeg har de samme genene der. 

Anonymkode: c57f3...714

Skrevet

Jeg har smilerynker, men de liker jeg, synes smilerynker er sjarmerende. Har egentlig en ganske dyp sinnarynke, men den er nesten borte fordi jeg tar botox for migrene. Har litt grått hår i luggen og over ørene. Jeg ser på hendene mine at jeg har blitt eldre. Har litt poser under øynene, men det har jeg hatt bestandig. Var akkurat hos hudpleier som sa at jeg hadde utrolig fin hud til min alder, ikke en eneste linje i ansiktet utenom smilerynkene, og helt glatt hud på brystet - det var visst ganske vanlig å få litt rynker der på min alder.

Anonymkode: 2d79c...e8e

Skrevet

Litt smilerynker og vises bedre under øynene når jeg ikke har fått nok søvn, før var det ikke så farlig. Har gråe hår, ikke så mye, men nok til å må farge det :P Ser nok litt yngre ut enn hva jeg er, før tippet folk 10-12 år, nå er vi nede i 4-5. Det er vel ikke lenge til jeg går i null.... 

Synes det er helt greit og er fornøyd med hvordan jeg ser ut, har aldri vurdert botox - det ser bare dumt ut, samme med fillere. 

Skrevet

Jeg er 39 år, og var rynkefri, helt til for noen få år siden. Og litt trist at aldringen har gått så raskt. Ser på bilder for 2 år siden, hvor jeg ser 10-5 år yngre ut. Men har de siste årene slitt med kraftig allergi og eksem, spesielt i ansiktet, så spesielt rundt øynene, da de hovner noe forferdelig opp, så går hevelsen ned, så opp og ned. Og etter det i 2 år, så har det blitt en del rynker rund øynene. Og bekymrer meg litt for hvordan det vil bli i framtiden. Nå ser jeg vel ut som hvor gammel jeg er, men ser det ut som jeg eldes med 5 år, i løpet av ett år, så er virkelig ikke det gøy.

Anonymkode: 1aadd...86b

Skrevet

Har grått hår, men farger det. Har sånne brune flekker på hendene. Og noen linjer i ansiktet, smilerynker og litt sånn. 

Men den største forandringen på kroppen min kom etter den første graviditeten når jeg var 23. Da ble magen som et sammenkrøllet kart og har aldri blitt bra igjen. Ser helt tussete ut. 

Anonymkode: d6667...8e3

Skrevet

Rynker rundt øynene, alderstillegg på magen. Er 45 og ser vel omtrent sånn ut? Who cares? 

Anonymkode: ab70c...100

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har smilerynker, men de liker jeg, synes smilerynker er sjarmerende. Har egentlig en ganske dyp sinnarynke, men den er nesten borte fordi jeg tar botox for migrene. Har litt grått hår i luggen og over ørene. Jeg ser på hendene mine at jeg har blitt eldre. Har litt poser under øynene, men det har jeg hatt bestandig. Var akkurat hos hudpleier som sa at jeg hadde utrolig fin hud til min alder, ikke en eneste linje i ansiktet utenom smilerynkene, og helt glatt hud på brystet - det var visst ganske vanlig å få litt rynker der på min alder.

Glemte å skrive alderen min, er 41

Skrevet

straks 39 men ingen rynker e.l Pappa er 66 og ser ut som om han er minst 10 år yngre enn det. Min mormor var glatt i huden midt i 80-årene. Gode gener.

Snakket akkurat med nabodama, hun trodde jeg var 32 ;)

Har selvsagt noen grå hår, men farger håret. 

Anonymkode: 5e0ba...3b4

Skrevet

Er 40 og har ingen synlige rynker. Ser jeg nøye etter kan man kanskje se noen få fine linjer. De aller fleste tror jeg er 25😊😄 

Anonymkode: 42df2...f7a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er 40 og har ingen synlige rynker. Ser jeg nøye etter kan man kanskje se noen få fine linjer. De aller fleste tror jeg er 25😊😄 

Imponerende! Hvordan er det mulig? 😊 Lever du ekstra sunt ? 😊

Anonymkode: e3beb...37b

Skrevet

Jeg er 47, har nesten ingen rynker, kun antydning i pannen, ellers ingen.

De siste par årene merker jeg at jeg ser eldre ut, men det er pga. sykdom over flere år som gjør at jeg blir dratt i ansiktet. Har ikke råd til å fikse håret, og det merker jeg har enormt mye å si for hvordan jeg ser ut. Pga. det som feiler meg er jeg også blitt ganske grå i håret. Hvis jeg blir frisk igjen (og får fikset håret)  tror jeg at jeg igjen vil se mye yngre ut, slik jeg alltid har gjort. Ble spurt om legitimasjon på polet da jeg skulle kjøpe en flaske cognac for tre år siden, så er ikke så ille ;)  Han i kassa begynte å spørre, og så oppdaget han alt det grå i håret, da avsluttet han spørsmålet midt i og ble litt flau ;)

Kroppen ser bra ut med tanke på at jeg nesten ikke får trent.

Jeg har nok gode gener som slår inn nå som jeg pga. sykdom "burde" blitt rynkete. Men min oldemor som ble 94 år hadde nesten ingen rynker, heller ikke min bestemor, mine foreldre har også veldig lite rynker. I tillegg har jeg spist veldig sunt i mange år, og det virker nok også positivt inn.

Anonymkode: 0b66f...ad3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Imponerende! Hvordan er det mulig? 😊 Lever du ekstra sunt ? 😊

Anonymkode: e3beb...37b

Gjør vel egentlig ikke det. Men lever nok ikke spesielt usunt heller😉 Har vel og altid spist mye frukt og grønt. Tar og vare på huden, men sikkert ikke mer enn andre. Er nok heller biologisk tenker jeg. Ligger litt i familien i og se yngre ut. Så er vel heller det😊

Skrevet

Tja, har en del grå hår, men det er forsåvidt gammelt nytt. En del rynker her og der har det blitt også. 

Det jeg egentlig merker best, er at kroppen krever mer vedlikehold. Før var jeg normalt hverdagsaktiv og fungerte fint med det. Nå, derimot, får jeg senebetennelse ved den minste provokasjon, dersom jeg ikke sørger for å trene. Før kunne jeg vaske håret med hvilken som helst sjampo uten å få heksesveis, men nå er det hår på avveie overalt om jeg ikke legger ned en skikkelig innsats...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...