Gå til innhold

En kollega som er i krig med sin eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ei jeg arbeider med, og som jeg  nylig har oppdaget at mangler totalt struktur. Hun klager hele tida på at far til hennes barn mangler struktur. Hun skylder altså på ham. Nå ønsker hun å saksøke ham for å få hovedomsorgen (idag deler de,  hun mener at han ikke følger opp og at han avlyser ofte).

Jeg blir litt matt, fordi jeg mener hun selv er skyld i problematikken. Det gikk opp for meg ved forrige samtale.

Hun er helt jævlig å jobbe med, pga mangelen på struktur men hun er også ustabil. Sender e poster på vegne av jobben, med feil tekst (vi har standard oppsett, samtidig som hun ber andre om ikke å gjøre slik). Hun har til og med sendt e post og sagt at INGEN sender e post etter 16 men selv sender hun e poster midnatt, i jobbens navn. 

Jobben min er avhengig av henne i noen måneder til. 

Det hun nå har gjort, er å kalle meg inn som vitne i en barnerettssak for å hjelpe henne til å få omsorgen. Jeg sa ja, men har altså nå oppdaget  at hun ikke er til å stole på, på noen måte. Hva gjør jeg????

Anonymkode: 35a1a...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du si det som det er at du ikke kan vitne allikevel. Du kan ikke begå mened i retten...

Anonymkode: ae194...900

Skrevet

Du vitner og forteller sannheten. For du mener jo ikke lenger at hun er skikket til å ha hovedomsorgen, så av hensyn til barna så forteller du sannheten

Anonymkode: 86c81...770

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vitner og forteller sannheten. For du mener jo ikke lenger at hun er skikket til å ha hovedomsorgen, så av hensyn til barna så forteller du sannheten

Ikke så enkelt, siden jobben min er avhengig av henne. Men ja, det må bli alternativet og så får jeg drite i jobben som involverer enormt mange parter/

Skrevet

Du er innkalt som vitne i en samværsrettssak? Det tror jeg ikke et sekund på, og slike rettssaker kan jeg mye om..

Anonymkode: 20a42...f37

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så enkelt, siden jobben min er avhengig av henne. Men ja, det må bli alternativet og så får jeg drite i jobben som involverer enormt mange parter/

Jo, så enkelt er det faktisk. Men jeg tror du troller. For hvem innkaller en person som vitne, som man ikke kjenner godt nok til å vite om personen kan skade mer enn gjøre godt

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo, så enkelt er det faktisk. Men jeg tror du troller. For hvem innkaller en person som vitne, som man ikke kjenner godt nok til å vite om personen kan skade mer enn gjøre godt

Hun har ihvertfall kalt inn meg. Men det var før jeg oppdaget disse sidene. Hun kaller inn kollegaer. Dette er ikke et trolleinnlegg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...