Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Hei, Ei jeg arbeider med, og som jeg nylig har oppdaget at mangler totalt struktur. Hun klager hele tida på at far til hennes barn mangler struktur. Hun skylder altså på ham. Nå ønsker hun å saksøke ham for å få hovedomsorgen (idag deler de, hun mener at han ikke følger opp og at han avlyser ofte). Jeg blir litt matt, fordi jeg mener hun selv er skyld i problematikken. Det gikk opp for meg ved forrige samtale. Hun er helt jævlig å jobbe med, pga mangelen på struktur men hun er også ustabil. Sender e poster på vegne av jobben, med feil tekst (vi har standard oppsett, samtidig som hun ber andre om ikke å gjøre slik). Hun har til og med sendt e post og sagt at INGEN sender e post etter 16 men selv sender hun e poster midnatt, i jobbens navn. Jobben min er avhengig av henne i noen måneder til. Det hun nå har gjort, er å kalle meg inn som vitne i en barnerettssak for å hjelpe henne til å få omsorgen. Jeg sa ja, men har altså nå oppdaget at hun ikke er til å stole på, på noen måte. Hva gjør jeg???? Anonymkode: 35a1a...190
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Da får du si det som det er at du ikke kan vitne allikevel. Du kan ikke begå mened i retten... Anonymkode: ae194...900
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Du vitner og forteller sannheten. For du mener jo ikke lenger at hun er skikket til å ha hovedomsorgen, så av hensyn til barna så forteller du sannheten Anonymkode: 86c81...770
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Du vitner og forteller sannheten. For du mener jo ikke lenger at hun er skikket til å ha hovedomsorgen, så av hensyn til barna så forteller du sannheten Anonymkode: 86c81...770 Ikke så enkelt, siden jobben min er avhengig av henne. Men ja, det må bli alternativet og så får jeg drite i jobben som involverer enormt mange parter/ Anonymkode: 35a1a...190
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Du er innkalt som vitne i en samværsrettssak? Det tror jeg ikke et sekund på, og slike rettssaker kan jeg mye om.. Anonymkode: 20a42...f37
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke så enkelt, siden jobben min er avhengig av henne. Men ja, det må bli alternativet og så får jeg drite i jobben som involverer enormt mange parter/ Anonymkode: 35a1a...190 Jo, så enkelt er det faktisk. Men jeg tror du troller. For hvem innkaller en person som vitne, som man ikke kjenner godt nok til å vite om personen kan skade mer enn gjøre godt Anonymkode: 86c81...770
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo, så enkelt er det faktisk. Men jeg tror du troller. For hvem innkaller en person som vitne, som man ikke kjenner godt nok til å vite om personen kan skade mer enn gjøre godt Anonymkode: 86c81...770 Hun har ihvertfall kalt inn meg. Men det var før jeg oppdaget disse sidene. Hun kaller inn kollegaer. Dette er ikke et trolleinnlegg Anonymkode: 35a1a...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå