Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 De som henger her inne er de samme som er på "Hønehjørnet" på Facebook! Anonymkode: b442a...09f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Det er egentlig ganske klart at mange, ikke alle, også henger der. Det popper opp tråder støtt og stadig om dette hjørnet. Og det diskuteres heftig. Anonymkode: f434d...4f9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er egentlig ganske klart at mange, ikke alle, også henger der. Det popper opp tråder støtt og stadig om dette hjørnet. Og det diskuteres heftig. Anonymkode: f434d...4f9 Ja, men jeg tenker også på hvordan folk formulerer seg, og hva de prater om her inne. Det er så likt. Jeg er medlem på Hønehjørnet, skriver ikke noe - men observerer... med pute foran ansiktet... Flaue greier. Her inne og forsåvidt. Anonymkode: b442a...09f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Har aldri hørt om det Anonymkode: 6168e...41e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men jeg tenker også på hvordan folk formulerer seg, og hva de prater om her inne. Det er så likt. Jeg er medlem på Hønehjørnet, skriver ikke noe - men observerer... med pute foran ansiktet... Flaue greier. Her inne og forsåvidt. Anonymkode: b442a...09f At du i det hele tatt er medlem, "kun for underholdningens del" er vel egentlig like flaut som å være medlem. Jeg ble lagt til der av en bekjent. Meldte meg raskt ut. Vil ikke identifiseres med det idiotiske tullet der. Flaut! Anonymkode: f434d...4f9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Hva er hønehjørnet? Anonymkode: 06708...fb1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men jeg tenker også på hvordan folk formulerer seg, og hva de prater om her inne. Det er så likt. Jeg er medlem på Hønehjørnet, skriver ikke noe - men observerer... med pute foran ansiktet... Flaue greier. Her inne og forsåvidt. Anonymkode: b442a...09f Jeg er som deg. På hønehjørnet observerer jeg bare. Men her derimot, her er jeg aktiv Jeg tror observasjonen hva angår folk som henger her er de samme som der nødvendigvis ikke stemmer. Folk generelt i Norge skriver ganske likt altså. Ikke minst er vi ofte opptatt av det samme og lurer på det samme. Ingen og da spesielt ikke generelle foraer er unike sånn sett. Anonymkode: a6d8b...398
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: At du i det hele tatt er medlem, "kun for underholdningens del" er vel egentlig like flaut som å være medlem. Jeg ble lagt til der av en bekjent. Meldte meg raskt ut. Vil ikke identifiseres med det idiotiske tullet der. Flaut! Anonymkode: f434d...4f9 Ikke videre flaut, nei.. er ikke en anelse rød i toppen engang Ser du aldri på pute-tv? "Tenk om noen vet at jeg ser på luksusfellen, ÅH GIDAMEI!" Anonymkode: b442a...09f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er som deg. På hønehjørnet observerer jeg bare. Men her derimot, her er jeg aktiv Jeg tror observasjonen hva angår folk som henger her er de samme som der nødvendigvis ikke stemmer. Folk generelt i Norge skriver ganske likt altså. Ikke minst er vi ofte opptatt av det samme og lurer på det samme. Ingen og da spesielt ikke generelle foraer er unike sånn sett. Anonymkode: a6d8b...398 Da er vi uenige. Anonymkode: b442a...09f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er hønehjørnet? Anonymkode: 06708...fb1 Det er en facebookgruppe for damer som vil snakke om kjedelige og merkelige ting. Anonymkode: b442a...09f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #11 Skrevet 10. november 2017 Jeg meldte meg inn. Men måtte fort ut, det ble for mye for meg Anonymkode: 4cd54...8e2
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #12 Skrevet 10. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke videre flaut, nei.. er ikke en anelse rød i toppen engang Ser du aldri på pute-tv? "Tenk om noen vet at jeg ser på luksusfellen, ÅH GIDAMEI!" Anonymkode: b442a...09f Nei, jeg ser faktisk ikke på pute-TV. Vet ikke helt om jeg ville kategorisert luksusfellen som pute-TV heller. Men feks paradise hotel, er vel mer i den sjangeren. Det hadde jeg aldri turt å si høyt, hvis jeg hadde fulgt med... Jeg ser på nyheter. Ellers streamer jeg de seriene jeg ønsker å se, ingen reklame! Anonymkode: f434d...4f9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #13 Skrevet 10. november 2017 Jeg har aldri vært i nærheten av hønehjørnet. Hadde ikke hørt om det, hvis det ikke var forumet her Anonymkode: a705c...97c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå