Gå til innhold

Datteren min som er student i Bergen er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har lyst å få sendt noe godt hjem til henne. Men jeg bor på et lite sted med kun en kiosk og kommer ikke på hva som kan bestilles og leveres på døren i en 'storby'. 

Noen urbane sjeler som kan komme med tips? 

Anonymkode: e7706...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma sendte også en "kosekasse" til meg da jeg bodde i en annen by, og ble syk. I kassen var masse av favorittsjokoladen min, en bok jeg hadde ønsket meg, noen myke fluffy tøfler, en DVD jeg likte godt, mammas hjemmelagde fløtekarameller og et koselig hjemmelaget kort med gode ord fra mamma💕 Spiller ingen rolle hvor gammel man er, mamma er alltid best når man er syk 💕

Har hun noen filmer hun liker ekstra godt? Bøker? Noe godteri? Hva liker hun?

Anonymkode: 32f52...de1

Skrevet

Prøv morgenlevering eller Brødboksen.no. De leverer masse godt 

Anonymkode: 40b44...316

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mamma sendte også en "kosekasse" til meg da jeg bodde i en annen by, og ble syk. I kassen var masse av favorittsjokoladen min, en bok jeg hadde ønsket meg, noen myke fluffy tøfler, en DVD jeg likte godt, mammas hjemmelagde fløtekarameller og et koselig hjemmelaget kort med gode ord fra mamma💕 Spiller ingen rolle hvor gammel man er, mamma er alltid best når man er syk 💕

Takk for koselig tips, men om jeg sender pakken i morgen er hun nok frisk før den kommer frem ❤️

Jeg tekte mer på noe som kan leveres på døren i kveld. 

Hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være en god ide for i morgen om jeg ikke kommer på noe i kveld. 

Takk for tips ❤️

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for koselig tips, men om jeg sender pakken i morgen er hun nok frisk før den kommer frem ❤️

Jeg tekte mer på noe som kan leveres på døren i kveld. 

Hi

Morgenlevering.no

Bestill før 21 i dag og de leverer i morgen tidlig 😊

Anonymkode: 99800...2ab

Skrevet

Du kan jo eventuelt bestille på Peppes med levering til henne. Tror du kan betale med kort på nett. 

Anonymkode: 99800...2ab

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn fikk jeg og når jeg bodde alene i Bergen. Det spilte ikke så mye rolle hva som var i kassa egentlig, bare det å få den fra mammaen min som syntes at det å sende sånne ting på egenhånd var skummelt, var stort :) (dette er nesten 20 år siden). Det spiller absolutt ingen rolle hvor gammel man er, det å bli husket på er godt uansett :)

Anonymkode: 5cdf9...776

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Visste ikke om dette. Så utrolig supert

Anonymkode: f02f3...3bb

Skrevet

Bestill mat på kolonial.no . 
Der kan du bestille mange ulike mat-produkter og få de levert direkte på døren til henne. Inkludert paracet og ibux om det er nødvendig ;) 

Hadde satt stor pris på en pose med cola, potetskruer og litt annet småtterier om jeg var syk og ikke kom meg ut døren. 

Heldige henne som har deg :) 

Anonymkode: eb73f...ffb

Skrevet

Foodora leverer fra mange restauranter. Anbefaler mandaly sin hotpot om man er syk.

forutsatt at hun bor i sentrum eller områdene rundt.

Anonymkode: a320e...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...