Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Hei, jeg er tre ulike personer etter hvor i syklusen jeg er. Fullstendig klar over det selv, og det er fryktelig slitsomt. Fra midt-mens til rett over eggløsning er jeg kjempekåt og har lyst til å hoppe på alt og alle. Er gift, så gjør det selvsagt ikke. Men mannen er fornøyd med en gang i uka, jeg vil hele tiden. Gjør alt jeg kan for å få oppmerksomhet fra menn, uten å gå over streken. Så kommer en uke der sexlysten er mye lavere,vil helst kose, og jeg har skikkelig dårlig samvittighet for de forrige ukene. Før PMSen kicker inn og jeg blir et troll til mensen kommer igjen. Er det noe som kan hjelpe til med å stabilisere meg noe? Tåler ikke hormonell prevensjon. Anonymkode: 64464...bf5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Jeg hadde lyst å svare deg/hjelpe deg Men jeg vet ikke hva jeg skal svare, pga du tåler ikke hormoner... Prøvd alternativ behandling? Snakket med legen? Helsekost? Anonymkode: 05b6d...ad5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Har det på akkurat samme måte 😨 Anonymkode: 12035...75b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Nattlysolje hjalp meg Anonymkode: 402b9...a89
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Mindfullness er en fin måte å lære å håndtere det vi ikke kan endre. Anonymkode: f2687...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå