Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 Jeg trenger brun smørkrem. Kan jeg farge med Bakekakao eller er det bedre med brun konditorfarge? Anonymkode: f4925...a7f
Førstemann Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Du kan farge med kakao så fremt det passer med sjokoladesmak, selvsagt. Jeg bruker ofte kakao, da jeg liker at smørkremen har smak av noe annet enn smør og melis
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 14 minutter siden, Førstemann skrev: Du kan farge med kakao så fremt det passer med sjokoladesmak, selvsagt. Jeg bruker ofte kakao, da jeg liker at smørkremen har smak av noe annet enn smør og melis Det er til sjokoladekake Anonymkode: f4925...a7f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 Jeg ville ha farget med sjokolade. Smelt mørk kokesjokolade/Dronningsjokolade, tilsett 3 spiseskjeer med kokt kaffe per plate med sjokolade. Når du tilsetter kaffe i den smelta sjokoladen så vil den tykne, derfor er det bare å tilsette det rett i smørkremen og bruke kjøkkenmaskin eller lignende til å blande inn. Anonymkode: ac35d...780
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville ha farget med sjokolade. Smelt mørk kokesjokolade/Dronningsjokolade, tilsett 3 spiseskjeer med kokt kaffe per plate med sjokolade. Når du tilsetter kaffe i den smelta sjokoladen så vil den tykne, derfor er det bare å tilsette det rett i smørkremen og bruke kjøkkenmaskin eller lignende til å blande inn. Anonymkode: ac35d...780 Ok Men hvor mye trenger jeg til en liten kake? Anonymkode: f4925...a7f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Jeg brukte to plater sist på en rund kake Anonymkode: ac35d...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå