Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #1 Skrevet 10. november 2017 På hvilket grunnlag ble barna dine sinte på deg sist? 1 åringen ble rasende da jeg tok i fra henne dobørsten.  3 åringen ble sint fordi han ikke fikk sitte i forsetet å kjøre bilen med meg.  flere? Anonymkode: bdcac...a9a
Mostly Harmless Skrevet 10. november 2017 #2 Skrevet 10. november 2017 Toåringen synes det var skikkelig urettferdig at jeg ikke plukket ned månen til ham. Han har jo en rørende tillit til at mamma fikser alt, det skal han ha😄
Yellow Brick Road Skrevet 10. november 2017 #3 Skrevet 10. november 2017 Med to tenåringer i huset går det rett ut gjennom de andre øret, så jeg aner ikke hva det var. Utrolig hva som kan slippe helvete løst i den alderen...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #4 Skrevet 10. november 2017 2åringen: Fordi jeg slo av lyset da vi skulle gå ut. 4åringen: Fordi hun måtte ta på seg sokkene selv Anonymkode: 59118...e3d
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 10. november 2017 #5 Skrevet 10. november 2017 Han fikk ikke gÃ¥ med sandaler i morges. Det var visst en god ide til tross for at det er november, og det regner utenfor. Han er 6 Ã¥r. Husker ogsÃ¥ at han ble rasende da han var 3 Ã¥r, fordi han fikk ikke lov Ã¥ kjøre bilen til mormor hjem fra butikken. Han mente selv at han var mer enn stor nok.Â
It's all about me Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Husker ikke, men det var sikkert fordi de måtte legge seg.....når jeg sa det og ikke når de var ferdig med alt det de plutselig skulle gjøre.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 Fordi vi prøvde å sulte henne, og ikke ville gi henne mat. Så vi var slemme og ikke noe glad i henne.... Hun er 4 år. Sanheten var at hun hadde fått fiskepinner, gulrot og stekte poteter til middag. Det er noe hun elsker, og hun hadde spist mye. Så fikk hun en skål med oppskåret frukt til Barne-TV. Og mente selv at hun var mer sulten 30 min etter det. Så da fikk hun yoghurt med blåbær og havregryn, og spiste opp det også. Men hun ville også ha knekkebrød, og fikk et halvt. Og ble fratatt det, og måtte gå på badet for å stelle seg når hun istedenfor å spise, tegnet med fingeren i baconosten 😂 Og da fikk vi klar og tydelig beskjed om at det ikke var lov til å sulte barn, og at vi var slemme. 🙄 Anonymkode: a5ac5...900
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Jeg skrelte bananen til 2 åringen ba 7 åringen om å rydde rommet Anonymkode: ce05f...040
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 Har en på 11 år, han har aldri vært sint på oss foreldre noensinne. Aldri kranglet med noen eller sagt noe stygt. Skulle ønske han kunne heve stemmen og hevde sin rett, men han trekker på skuldrene og gir seg ved den minste diskusjon. Veldig lugn og det bekymrer meg litt. Når jeg unnskylder meg dersom jeg har overreagert eller har vært urimelig sier han bare «jada, det går bra». Nr 2 på 7 år er en kruttønne uten like. Han er nærmest umulig å snu, har et kjempe temperament og er rågod til å forhandle. Han ble rasende da han måtte skru av iPaden fordi vi skulle gjøre lekser i går. Anonymkode: 6b7bc...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå