Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Jeg er helt blank på hva jeg skal kjøpe i julegave til ungene mine.. jente 7år og gutt 5år! Flaut at jeg ikke har noen ideer 😩 Noen som har noen tips? Alt er velkommen 😉 Anonymkode: d7a8e...f3c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Kan du ikke spørre hva de ønsker seg da? Anonymkode: 2a1d4...eab
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke spørre hva de ønsker seg da? Anonymkode: 2a1d4...eab Det er ikke alltid like lett. Spør jeg min 6-åring så ønsker han seg en katt og ingenting annet. Får han se i en lekekatalog så ønsker han seg ALT unntatt det på de rosa sidene. Anonymkode: 3496b...e48
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke alltid like lett. Spør jeg min 6-åring så ønsker han seg en katt og ingenting annet. Får han se i en lekekatalog så ønsker han seg ALT unntatt det på de rosa sidene. Anonymkode: 3496b...e48 Da er det jo veldig lett, du går i lekebutikken og kjøper noe fra "guttesidene" i katalogen Anonymkode: 2a1d4...eab
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Lego blir aldri feil i den alderen tenker jeg. Uteleker/utstyr er også bra julegaver (ski, skjøyter, akebrett osv) Brettspill har vært populært hos oss. Særlig siden det betyr at vi voksne blir med og spiller med dem. Anonymkode: bb870...f94
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #6 Skrevet 10. november 2017 Hadde gått for lego eller er det noe annet de liker å se på tv f.eks? Min gutt ser på paw patrol, så kjøper nok noe sånt. Ellers er kostymer ofte stas. Anonymkode: 40f36...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå