Gå til innhold

Vanvittig søvnbehov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hr merket at min flinke nye kjæreste har et enormt søvnbehov, og jeg begynner å lure at dette ikke er normalt etter idag. 

Han står opp kl 07.00 om morgen, når han er kommet seg hjem etter jobb og spist middag(vi bor ikke sammen), så kan han legge seg 18.30 og sove helt til kl 07.00 når han skal opp på jobb igjen...

Noen som har vært borti noe slikt? Hva kan dette være? Kan ikke tenke meg dette er normalt.. Han er 29 år

Anonymkode: 4773b...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre han har sovet dårlig/lite natten før så høres det ikke normalt ut nei. Kan det være han er deprimert, utbrent eller noe i den retningen? Det kan gi større søvnbehov enn normalt.

Anonymkode: c59c6...cd7

Skrevet

Er han alltid sånn? Jeg får et voldsomt søvnbehov når mørkeperioden setter inn om høsten. Kan sove fra 20-21 til 7 flere netter på rad (og hadde jeg hatt mulighet kunne jeg sovet lenger). 

Jeg bekymrer meg ikke så mye, for jeg vet at sånn er det hver høst og det går over. Kan han sove på denne måten midt på sommeren også, så ville jeg kanskje sjekket meg hos lege? Mangel på vitaminer? (Verste fall: kreft kan også gjøre deg unormalt sliten). 

Anonymkode: 5aea1...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...