Gå til innhold

Fader, som dette irriterer meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har snakket med andre folk, så sitter jeg og analyserer alt jeg har sagt, og alt det dumme jeg har sagt. Jeg føler det er dumt i allefall.

I dag fikk jeg en tlf mens jeg kjørte bil og prøvde å finne fram til en plass, så var litt ukonsentrert. Følte jeg sa så utrolig mye teit. Og dette sitter jeg nå å tenker på og tenker at den som ringte må tro jeg er skikkelug klønete og mindre smart.

Hva kan jeg gjøre for å slutte med dette?

Anonymkode: e9995...4c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har det sånn. Ofte fordi man sliter med selvtillit/selvverd, og man dømmer seg selv gjennom andres øyne. Viktigste du gjør, er jo å minne deg selv på, hvor utrolig kul nettopp DU er😃 Du har en fantastisk verdi og mening, og det er totalt likegyldig hva andre mener/synes/tenker. Vær den du er, og vær stolt! 

Og en ting til: De du snakker med, tenker garantert ikke over noen av de tingene du blir usikker på. Det handler som regel om vår egen evne til å kritisere oss selv langt ned i kjelleren, og det har ingen sammenheng med virkeligheten. 

Skrevet
10 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Mange som har det sånn. Ofte fordi man sliter med selvtillit/selvverd, og man dømmer seg selv gjennom andres øyne. Viktigste du gjør, er jo å minne deg selv på, hvor utrolig kul nettopp DU er😃 Du har en fantastisk verdi og mening, og det er totalt likegyldig hva andre mener/synes/tenker. Vær den du er, og vær stolt! 

Og en ting til: De du snakker med, tenker garantert ikke over noen av de tingene du blir usikker på. Det handler som regel om vår egen evne til å kritisere oss selv langt ned i kjelleren, og det har ingen sammenheng med virkeligheten. 

Takk for et supert svar☺ Jeg tar til meg det du sier, og skal prøve å tenke slik neste gang.

Anonymkode: e9995...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...