Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Jeg har vært litt svimmel i dag samt hatt hodepine så tok en måling med blodtrykksapparatet. Blodtrykket var greit nok men hadde bare 45 i puls selv etter kontrollmåling. Noen som vet hva dette kan komme av? Er ikke spesielt trent så det kommer ikke av det...😂 Anonymkode: bb0da...1c0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Har du født i det siste? Vanlig med lav puls en god stund etter svangerskap/fødsel. Jeg har ligget på rundt 35 etter mine fødsler. Anonymkode: 29220...7d9
prekæs Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Har ikke så mye peiling jeg altså, men mulig det er noe som er arvelig. I min familie er det vanlig med puls under 50 og er ikke syke, heller god helse.
sug lut Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Herre. Pulsanonym går fortsatt fritt rundt?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 36 minutter siden, sug lut skrev: Herre. Pulsanonym går fortsatt fritt rundt? Jeg blir helt fasinert over hvor mange forskjellige måter, man kan klare å spørre om det samme temaet Anonymkode: 02d78...4f8
litekreativtbrukernavn Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir helt fasinert over hvor mange forskjellige måter, man kan klare å spørre om det samme temaet Anonymkode: 02d78...4f8 Går litt sport i å se variasjonene nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå