Gå til innhold

Er enslig å har lyst å finne en mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden forhold og sex, kos osv. 

I utgangspunktet noe langvarig, men hvem vet blir gjerne ikke første. 

Det jeg har gjort til nå har ikke ført frem. Vært på møteplassen for en tid tilbake. Har ingen venner som kan spleise som jeg vet og i jobb har det heller ikke skjedd noe. Jobber alene i butikk. 

Hva gjør jeg? Glad for tips?

Anonymkode: a1e53...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tinder :)

Anonymkode: 748d7...2e7

Ehh...? Dating apper og sider er nærmest en garanti for å miste det man måtte ha av selvtillit og tro på mennesker.

Beste er å finne noen i hverdagen, eller bare være alene. Forhold er uansett oppskrytt. Bare trøbbel og de fleste holder ikke sammen uansett.

Anonymkode: adaff...b43

Skrevet

Kom ingen vei når jeg prøvde møteplassen, men møte noen hyggelige for det og rotet med en. 

Hadde håpt å møte en i det daglige for er enig med det ang selvtillit og hvorfor skal noen velge noen. Det kan dukke opp noe bedre dagen etter. 

Mange forhold ryker, men ønsker i utgangspunktet ikke å være alene resten av livet. 

Ang dating apper hvilken ville dere prøvd? 

Skrevet

Jeg bruker Sukker når det skal være litt mer seriøst, men har møtt flere hyggelige menn via Tinder også, selv om det selvfølgelig er en del der som kun er ute etter én ting (det hender det jeg har vært også, men da går jeg etter de som er ganske ærlige om det i profilen sin, ikke de som skriver at de er ute etter noe seriøst).

Jeg ser at mange har veldig dårlig erfaring med nettdating, for egen del har jeg stort sett bare gode erfaringer. De dick pics jeg har mottatt har vært avklart på forhånd :sjenert:. Selv om det ikke alltid blir noe ut av det har de aller fleste oppført seg pent. En og annen ghosting skjer jo, men det har alltid vært tidlig, ikke etter å ha datet i flere mnd. Vil ikke kalle det ghosting engang, vi bare sluttet å skrive sammen om første par datene ikke var noe særlig. Har gjort meg skyldig i det selv på et par stykker der jeg hadde veldig dårlig magefølelse.

Beste tips er å følge magefølelsen, og av egen erfaring har det ofte vært slik at de som er veldig på med en gang gjerne raskt mister interessen (da snakker jeg om de som omtrent begynner å snakke om navn til ungene og hvor i byen vi skal bo på andre date), så de holder jeg litt igjen med, liker bedre de som tar det litt mer med ro uten å være helt uinteresserte. Gode manerer er et godt tegn, og om det i det minste ser ut som de har gjort en liten innsats med utseendet. Ikke noe fancy, men som mamma brukte å si, "Ren og hel i tøyet og lukter godt". Jeg liker ikke å melde veldig lenge, bare nok til å avklare at det er litt omløp, avtaler gjerne en kaffedate innen en uke.

Anonymkode: 2dedd...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...