Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Har en god venninne, men synes i det siste hun ikke vil møtes/sier det ikke passer. Får vondt i magen av dette. Redd. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 2ca7a...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Fortsatt å spørre, evt. Sp om det var noe galt. Anonymkode: 275ef...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fortsatt å spørre, evt. Sp om det var noe galt. Anonymkode: 275ef...ae7 Håpte at hun nå skulle spørre om noe snart siden det ikke har passet. Er redd hun ikke vil være med meg mer, men vet ingen grunn. Bare vond magefølelse. Har ikke så lyst å spørre rett ut. Er ikke det litt dumt, eller ikke? Anonymkode: 2ca7a...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Jeg opplevde det samme med ei venninne nettopp.Jeg sendte melding og skrev:»Hei Hanne😊Hvordan går det med deg?Det hadde vært hyggelig å treffes en dag.Jeg sitter igjen med følelsen av at du kanskje ikke vil treffe meg og lurer rett og slett på om jeg har gjort noe galt?»Du kan jo sende en melding som denne og se hva hun svarer. Anonymkode: d37dd...977
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg opplevde det samme med ei venninne nettopp.Jeg sendte melding og skrev:»Hei Hanne😊Hvordan går det med deg?Det hadde vært hyggelig å treffes en dag.Jeg sitter igjen med følelsen av at du kanskje ikke vil treffe meg og lurer rett og slett på om jeg har gjort noe galt?»Du kan jo sende en melding som denne og se hva hun svarer. Anonymkode: d37dd...977 Takk for svar. Vedvarer dette gjør jeg det. Vi har snakket om å gå ut neste helg så venter til etter det hvertfall og ser om det blir noe av eller ikke. Hva fikk du til svar? Var det i henting eller var det en grunn? Anonymkode: 2ca7a...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Vedvarer dette gjør jeg det. Vi har snakket om å gå ut neste helg så venter til etter det hvertfall og ser om det blir noe av eller ikke. Hva fikk du til svar? Var det i henting eller var det en grunn? Anonymkode: 2ca7a...4dc Hun svarte at jeg ikke hadde gjort noe galt,men at hun hadde opplevd litt for mange ganger at jeg benyttet enhver anledning til å si noe negativt.Jeg hadde visst sagt noe negativt om henne fordi hun ble forsinket da hun skulle treffe meg og to andre venninner.Jeg kan ikke huske å ha baksnakket henne og jeg spurte den ene av de to andre venninnene mine og hun kunne heller ikke huske at jeg hadde sagt noe negativt.Skjønner lite av dette og syns det er ubehagelig.Det eneste jeg vet at jeg har sagt er at det er respektløst å komme for sent og at det viser liten respekt for andres tid og at de fleste rekker avtaler om de vil,de kommer jo ikke for sent på jobb.Det gjør ikke denne venninna mi heller.Hun har en tendens til å alltid komme for sent til våre avtaler og det irriterer meg litt.Jeg mener at dette er en mening jeg må kunne ha,uten at det kvalifiserer til baksnakking!Denne meningen har jeg uansett hvem det gjelder! Anonymkode: d37dd...977
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Skjønner at det ikke var noe kjekt å ubehagelig. Men å si det var ikke baksnakking. Bør vel tåle at andre mener det. Håper dere renser luften og ting går seg til. Håper meg og min venninne møtes neste helg og at vi evt renser luften da visst det er noe. Liker ikke å ha det sånn som dette. Anonymkode: 2ca7a...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner at det ikke var noe kjekt å ubehagelig. Men å si det var ikke baksnakking. Bør vel tåle at andre mener det. Håper dere renser luften og ting går seg til. Håper meg og min venninne møtes neste helg og at vi evt renser luften da visst det er noe. Liker ikke å ha det sånn som dette. Anonymkode: 2ca7a...4dc Ja det er en utrolig kjip situasjon.Håper det ordner seg etterhvert.Det er veldig ekkelt å gå med en slik følelse.Det er bedre å bare spørre og få klarhet i hva som eventuelt er problemet.Lykke til💕 Anonymkode: d37dd...977
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja det er en utrolig kjip situasjon.Håper det ordner seg etterhvert.Det er veldig ekkelt å gå med en slik følelse.Det er bedre å bare spørre og få klarhet i hva som eventuelt er problemet.Lykke til💕 Anonymkode: d37dd...977 Det er sant. Ikke kjekt å ha det sånn. Takk for det. 💜 Håper det løser seg. Anonymkode: 2ca7a...4dc
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #10 Skrevet 9. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun svarte at jeg ikke hadde gjort noe galt,men at hun hadde opplevd litt for mange ganger at jeg benyttet enhver anledning til å si noe negativt.Jeg hadde visst sagt noe negativt om henne fordi hun ble forsinket da hun skulle treffe meg og to andre venninner.Jeg kan ikke huske å ha baksnakket henne og jeg spurte den ene av de to andre venninnene mine og hun kunne heller ikke huske at jeg hadde sagt noe negativt.Skjønner lite av dette og syns det er ubehagelig.Det eneste jeg vet at jeg har sagt er at det er respektløst å komme for sent og at det viser liten respekt for andres tid og at de fleste rekker avtaler om de vil,de kommer jo ikke for sent på jobb.Det gjør ikke denne venninna mi heller.Hun har en tendens til å alltid komme for sent til våre avtaler og det irriterer meg litt.Jeg mener at dette er en mening jeg må kunne ha,uten at det kvalifiserer til baksnakking!Denne meningen har jeg uansett hvem det gjelder! Anonymkode: d37dd...977 Klart du kan ha den meningen, men deler du den med venninnen det gjelder, eller med andre venninner? Anonymkode: d4da4...195
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #11 Skrevet 10. november 2017 Denne meningen vet alle mine venninner at jeg har.Skulle de være uenige,så er det jo litt spessielt.De fleste syns jo ikke det at greit å aldri holde avtaler! Anonymkode: d37dd...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå