Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Ønsker meg så veldig nr 3. Barna på 5 og 7 er jo mer selvstendige nå, selvom d var slitsomt da de begge var helt små. Mannen tenker bare på praktiske ting som bil og at vi mangler et soverom.. jeg følger hjertet. Syns dere det er dumt å starte på "nytt" med baby nå, og syns dere det er for stort hopp mellom? Tenker de kan få et godt forhold når de blir eldre, selvom intr er forskjellige nå de er små... Noen som har erfaring med 3 barn her? Anonymkode: 73bfe...a35
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 jeg fikk mitt 3 barn når barna var 8 og 10 år aldri angret på det. mannen var ikke helt med først,men skjønte det var viktig for meg,men her kunne vi lage et soverom til,så elsdegutten fikk egen kjellerstue/rom ,veldig stort for han,så fikk lillesøster rommet hans,mens lillebror fikk storesøsterens rom :). de er idag 13.11 og 3 år. og stortrives sammen Anonymkode: 8c791...1d7
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg fikk mitt 3 barn når barna var 8 og 10 år aldri angret på det. mannen var ikke helt med først,men skjønte det var viktig for meg,men her kunne vi lage et soverom til,så elsdegutten fikk egen kjellerstue/rom ,veldig stort for han,så fikk lillesøster rommet hans,mens lillebror fikk storesøsterens rom :). de er idag 13.11 og 3 år. og stortrives sammen Anonymkode: 8c791...1d7 Så herlig å høre:-) man angrer vel heller på de barna man ikke får, hvis man først har veldig lyst... Anonymkode: 73bfe...a35
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Motsatt vei her da. Har ei på 15 år og to små på 3 og 1 år. Vi mangler også et soverom men gutta skal dele rom etterhvert og storesøster er mye i kjellerstuen. Så da får de dele rom til hun flytter ut eller evt hvis hun ønsker å sove i kjellerstua. Anonymkode: b91d0...275
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Go for it, sier bare jeg! Fikk vår nummer 3 når de to eldste var fem og sju, og endelig føles gjengen komplett❤️ Fascinerende å se hvor glade de er i hverandre, og hvordan de store forguder hun lille og vice versa. Tuller og leker og ler sammen, koser lenge på senga på kvelden (lillesøsterkos er fast del av kveldsritualet nå). Det er også superkos å ha en liten baby når man har to litt store samtidig - mye mindre stress enn da jeg hadde to tette😁 Anonymkode: d4ba0...dee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Har litt det samme "problemet", men her gjelder det å få nr fire da... 🙊 Anonymkode: ecfbf...b82
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #7 Skrevet 10. november 2017 Vi fikk nummer tre da de eldste var 10 og 6. Det er hektisk, men utrolig koselig! De to eldste kan krangle, men begge forguder lillesøster. Anonymkode: fafb0...8f3
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #8 Skrevet 10. november 2017 Jeg fikk tredjemann da barna var 5 og 6. Den beste avgjørelsen sålangt. Svangerskapet og permisjon var super! De eldre barna hadde rolige morgener og ettermiddager,tredjemann er solstråle. Gutta elsker å leke med ham,passe på,helt annen opplevelse enn da første to ble født. Jeg kan gå på do,lage middag uten hyl og vræl i lekegrinda. Og joda,han kan være i lekegrinda fordi hans to brødre er rundt og leker. Førstemann og andremann er selvstendige,kan ordne noe å spise,gjøre seg klar for skolen osv osv. Anonymkode: 9eb28...618
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #9 Skrevet 10. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk tredjemann da barna var 5 og 6. Den beste avgjørelsen sålangt. Svangerskapet og permisjon var super! De eldre barna hadde rolige morgener og ettermiddager,tredjemann er solstråle. Gutta elsker å leke med ham,passe på,helt annen opplevelse enn da første to ble født. Jeg kan gå på do,lage middag uten hyl og vræl i lekegrinda. Og joda,han kan være i lekegrinda fordi hans to brødre er rundt og leker. Førstemann og andremann er selvstendige,kan ordne noe å spise,gjøre seg klar for skolen osv osv. Anonymkode: 9eb28...618 Akkurat sånn jeg tenker også. Vet jo at det blir mer jobb enn nå, men fortsatt mindre hektisk tror jeg enn da vi fikk to tette. Da var jeg utslitt. Tusen takk for positivt svar :-) Anonymkode: 73bfe...a35
Anonym bruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 Med mindre dere er enige i det skal dere ikke ha flere barn. Det er ikke noe man skal skaffe seg bare fordi en selv "har lyst". Anonymkode: e39e8...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå