Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Er det noen her som har foreldre som forskjellsbehandler dere søsknene? Hvordan forskjellsbehandler de og hvordan ta det opp? Anonymkode: 23bf9...7a5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Selvfølgelig forskjellsbehandler de. Vi er jo ikke like. Jeg bor for eksempel 3 minutter unna dem og jobber sammen med dem hver dag. Broren min bør lengre unna. Han og hans familie blir mye oftere invitert på middag og helgebesøk enn vi blir. Vi ser hverandre jo likevel. Broren min bodde gratis hjemme mye lengre enn jeg gjorde, men jeg har gått mer hjelp med oppussing enn han har osv. Gode foreldre skal behandle barna sine ulikt. Vi har ikke de samme behovene. Anonymkode: d45e9...221
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 Ja, vi blir forskjellsbehandlet, men som forrige taler sier, vi er jo forskjellig. Anonymkode: e7336...0b5
Plutselig_gravid Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Selvfølgelig gjør de det. Vi er fire søsken med et aldersspenn på 16 år mellom eldst og yngst. Vi er forskjellige, har ulike behov og er i ulike faser i livet.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Mine brødre er eldre enn meg, begge to. De har hele livet fått, fått og fått. Penger, ting, klær, billetter for å komme hjem til jul. Jeg har sjelden fått noe som helst. Men Gud, så mye heldigere jeg er likevel, jeg har jo hatt jobb. Jeg har alltid hatt råd til alle de tingene selv, og ville ikke på noe tidspunkt ha byttet med dem. Ikke for alle penger i verden. Mamma betalte til og med barnehagen for min brors datter i en periode. Jeg syns det blir helt rart å være så hjelpeløs. Anonymkode: 2f36d...534
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå