Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Var på svangerskapskontroll idag og jordmor sa til meg at jeg og barnet kan risikere å bli isolert på sykehuset etter fødsel fordi barnefaren er fra Afrika. Jeg er ikke sammen med han da og har hos fastlegen tatt blodprøver for hepatitt, aids osv. Så jeg skjønte ikke denne helt, kan noen forklare? Har ikke vært i kontakt med han siden jeg fant ut jeg var gravid? Anonymkode: b6e64...b11
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 MRSA mistanke. Anonymkode: 294bb...cee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: MRSA mistanke. Anonymkode: 294bb...cee Altså at jeg eller barnet har MRSA? burde jeg ikke ta prøve for det da? Anonymkode: b6e64...b11
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Altså at jeg eller barnet har MRSA? burde jeg ikke ta prøve for det da? Anonymkode: b6e64...b11 Er du sikker på at det ikke allerede er tatt? Du får spørre de hvilke prøver de har tatt av deg. Anonymkode: 4cdd7...75f
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Dette må du nok spørre den aktuelle jordmoren om. Er ingen spesiell grunn for at du skal isoleres på sykehusets kun fordi barnefaren er fra Afrika. Som sagt over her kan du risikere å måtte føde på smitterom om du er påvist bærer av MRSA. Er det mistanke om smitte skal du ta en test så fort som mulig. Snakk med jordmor eller legen din om det. Anonymkode: 16f03...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå