Gå til innhold

Hadde dere kjøpt denne boligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg vil ikke ha kjøkkenet i stua, det hadde jeg da jeg var student og fattig og det er ikke noe å trakte etter. Dessuten vil jeg ikke ha felles utearealer når det først er rekkehus, da må det deles opp.

Skrevet

Dårlig planløsning etter min mening, ville ikke kjøpt det. 

Anonymkode: 0bd24...307

Skrevet

Hvordan kan de kalle det enebolig i rekke? Det er jo rekkehus...

Men nei, likte det ikke hverken utvendig eller innvendig.

Anonymkode: 76c69...681

Skrevet

Ja, det kunne jeg vel gjort, om det var noe slik jeg kunne tenke meg å bo. Skjønner ikke hva som er så galt med planløsningen?

Anonymkode: fe24f...34b

Skrevet

120 kvadratmeter på tre plan? Ikke f**n! Et lite rekkehus som et forsøkt gjort "finere" med feil tittel. 

Anonymkode: d8bbc...717

Skrevet

Nei, så liten bolig på 3 plan ville jeg aldri hatt, ikke kjøkkenet så mye i stua, og de små soverommene er alt for små, og det store soverommet er heller ikke stort. Jeg bodde i rekkehus på 2 plan, på 75 m2, og der var alle 3 soverom større. Nå bor jeg på 120 m2 på 2 plan, har en stor stue, stort eget kjøkken med plass til spiseplass til 6 stk. Og jeg har 4 soverom, 2 store og 2 små.

Anonymkode: bd1e5...0cd

Skrevet

Det er veldig langt fra drømmeboligen, men jeg hadde jo kunnet bo der om jeg måtte.

Anonymkode: e8d75...b0a

Skrevet

Nei, ikke min stil! Liker ikke sånne hus som ser ut som klosser.

Anonymkode: ffa20...be4

Skrevet

Og så utrolig tungvint å ha alle soverommene i 3.etasje og må helt ned i første for å vaske og så opp igjen med rent tøy.

Det har vi her vi bor nå og det vil jeg ikke ha igjen. Vi slipper i det minste å gå gjennom ett rom før vi kommer til det innerste vaskerommet og etasjene våre er større. 

Her er garasjen og boden inkludert i de 121 kvm så bare 97,3 kvm for å bo på.

Anonymkode: 75ee1...73a

Skrevet

Nope, ikke min stil. 

Anonymkode: f1c73...77c

Skrevet

Vi bor i lignende bolig nærmere Oslo (ergo dobbelt pris :sur:). Vi trives kjempegodt!!! Godt med plass, trapper gjør oss ingenting. Det bor mange småbarnsfamilier rundt oss og det oppleves som et ungt og sosialt miljø. Vi ønsker ikke enebolig med masse hage og unødvendig plass til masse skrot. Vi ønsker heller ingen oppussing osv. Herlig med ny bolig. Etasjene er fortsatt mer enn store nok. 

Anonymkode: ad142...2b7

Skrevet

Nei. Har tre etasjer nå. Hater det. 

Anonymkode: 481bb...041

Skrevet

Den siste du linket likte jeg bedre planløsningen på. Selv foretrekker jeg å ha alt på ett plan, men det handler mye om livssituasjon. Hvis jeg skulle hatt flere etasjer ville jeg i hvert fall hatt et gjestetoalett i etasjen med kjøkken/stue.

Men på den andre siden så er det for meg en fordel med lite egen hage å måtte holde styr på ;)

Anonymkode: f80f0...5a9

Skrevet

Den andre var mye bedre.

Anonymkode: bd1e5...0cd

Skrevet

Den første :

Jeg synes rett og lsett den var veldig stygg. Jeg skjønner heller ikke hvordan den kan kalles enebolig i kjede, da skal det jo være garasje mellom enhetene. Ville ikke hatt 3 etasjer heller. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er do nederst hvor det bare er boder og garasje, tungvint. Den doen burde vært i 2 etasje. Liker heller ikke at det ikke er separerte hager, men det kan vel fikses. Fint og enkelt bad. Liker heller ikke den fargen som er på verandaene og den ene uteveggen, usj.

Den andre :

+ for vinterhage med foldedører så det kan åpnes helt opp, fin uteplass med både platting og plen og det kommer til å bli ganske avskjermet. Jeg synes det var liten skaplass på kjøkkenet, ser ut som om det nesten bare er skuffer. Fint bad. Minus for at det ikke er vaskerom. Er det carporten som er i enden av hagen tro? Hvordan er det ellers md parkering, litt vanskelig å se. Lite bodplass ettersom jeg kan se

Anonymkode: 25303...f6e

Skrevet

Den andre boligen er tomannsbolig. Hvordan er det med privatliv? Er det lytt? Jeg blir litt skeptisk til tomannsbolig, at det er litt og at man kan høre naboen.

hi 

Anonymkode: f55d8...9ba

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den andre boligen er tomannsbolig. Hvordan er det med privatliv? Er det lytt? Jeg blir litt skeptisk til tomannsbolig, at det er litt og at man kan høre naboen.

hi 

Mener du det blir mer privatliv i en tremannsbolig da?

Anonymkode: 9aec4...c16

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mener du det blir mer privatliv i en tremannsbolig da?

Anonymkode: 9aec4...c16

Finnes det?

Nei altså, jeg mener at det ikke er privat som enebolig.

Skrevet

Er det mulig?? Den første setningen skulle ikke være der?..tlf har slått seg vrang ikveld :roll:

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...