Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #1 Skrevet 9. november 2017 Med i korpset. Hun har prøvd, men vil ikke. Hun er pågående får musikk lærer til å ringe meg. Det verste er at hun er meget kristen og prøver å dytte dette på oss. Når en er kristen er man god i musikk og matte sier hun. Er kristne vi og, men løper ikke ned kirken. Hun tar ikke nei for ett nei. Hvordan få hun til å forstå? Hun snakker dårlig norsk. Anonymkode: a58e5...5d2
sug lut Skrevet 9. november 2017 #2 Skrevet 9. november 2017 Si nei. Gjenta med trøkk. Kristenhenten sin kan hun stappe opp i ræva, den har selvsagt ikke med musikk å gjøre og tydeligvis heller ikke med folkeskikk.
frk Nilsen Skrevet 9. november 2017 #3 Skrevet 9. november 2017 (endret) Det Sug lut sa Endret 9. november 2017 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #4 Skrevet 9. november 2017 Det er jo bare å si nei hvis jenta ikke vil. Sansynlig vis trenger korpset medlemer på datteren din sitt instrument eller hun ser at datteren din er litt utenfor og tenker at hun vil ha godt av å få være i et annet miljø enn skolemiljøet. Anonymkode: 84e20...219
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #5 Skrevet 9. november 2017 Si nei og samtidig at dette er avgjort. Evt begynn å gi henne info-brosjyrer om turn, fotball, boksing eller Human Etisk Forbund. Du kan også sende et par tre sms om dagen med samme budskap. Anonymkode: 213e2...500
Mostly Harmless Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 Ringer musikklæreren på denne morens oppfordring og sier din datter bør begynne i korps? Hva begrunner de det med, da? At «kristne er gode i musikk»? Jesus elsker alle barna bortsett fra de umusikalske, altså? Men ja, dere må jo bare si nei. Hva skal hun gjøre med det, bortsett fra å mase?
Rivjernet Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Ett clickbate som ville gjort mammaen til Michelle grønn av misunnelse.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Hmmm.... som kristen så blir jeg veldig nysgjerrig på hvor denne moren har informasjonen sin fra. Har Han kommet fra oven med det glade budskap om at kristne barn er musikalske? Datteren til en prest jeg kjente vaar så tonedøv at det var et mareritt å høre på. Si klart NEI hver gang. Anonymkode: 1e67d...8fe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 Jeg er ateist og lever av å synge. Så du kan hilse denne moren og si at talentet heldigvis ikke kun drysser ned på de troende 😂 Anonymkode: 91e20...4f6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #10 Skrevet 11. november 2017 På 9.11.2017 den 7.02, Anonym bruker skrev: Med i korpset. Hun har prøvd, men vil ikke. Hun er pågående får musikk lærer til å ringe meg. Det verste er at hun er meget kristen og prøver å dytte dette på oss. Når en er kristen er man god i musikk og matte sier hun. Er kristne vi og, men løper ikke ned kirken. Hun tar ikke nei for ett nei. Hvordan få hun til å forstå? Hun snakker dårlig norsk. Anonymkode: a58e5...5d2 Å løpe ned kirken som du kaller det har ingenting med musikalskhet å gjøre. Hva er sammenhengen? Anonymkode: e4613...6f4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 Jeg spiller i korps selv, og vet godt at det er mange skolekorps rundt om som sliter med å få medlemmer. MEN man tvinger da ikke noen til å være med!! Hvis jenta ikke vil, så vil hun ikke! Ferdig med det!! Anonymkode: 0cfeb...f2f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 På 11/9/2017 den 12.18, Rivjernet skrev: Ett clickbate som ville gjort mammaen til Michelle grønn av misunnelse. Sammenhengen? Anonymkode: d43e0...012
Rivjernet Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Sammenhengen? Anonymkode: d43e0...012 Overskriften på innlegget.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 "Det står i Bibelen at kvinner skal tie i forsamlinger! Dette gjelder også med klarinett! Fyyyy! Fyyy!" Og så løper du etter og dasker henne over pannebrasken med en sammenrullet avis. Vis gjerne til aktuelt bibelvers også, om du virkelig vil gjøre inntrykk. Tenker du ikke hører mer fra henne. (Muligens fra politiet). Anonymkode: f583f...5f1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #15 Skrevet 12. november 2017 På Saturday, November 11, 2017 den 22.49, Anonym bruker skrev: "Det står i Bibelen at kvinner skal tie i forsamlinger! Dette gjelder også med klarinett! Fyyyy! Fyyy!" Og så løper du etter og dasker henne over pannebrasken med en sammenrullet avis. Vis gjerne til aktuelt bibelvers også, om du virkelig vil gjøre inntrykk. Tenker du ikke hører mer fra henne. (Muligens fra politiet). Anonymkode: f583f...5f1 He he ja den var god. Tenkte jeg skulle få min muslimske kjæreste til å hente henne når min datter er der😂 Anonymkode: a58e5...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå