Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Kan man ha ligamentsmerter selv om fosteret/embryoet har dødd? Hadde dere det? Anonymkode: 7a9d8...b5d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Er du redd du har en MA? Anonymkode: 8380d...769
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du redd du har en MA? Anonymkode: 8380d...769 Ja. Og jeg får ikke sjekket før om et par uker. Anonymkode: 7a9d8...b5d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Nå har jeg aldri hatt noe særlig med ligamentsmerter, men jeg hadde symptomer som vanlig og hadde ingen grunn til mistanke. Hadde hatt to normale og fullførte svangerskap tidligere, så ikke helt ukjent med å være gravid, men mistenkte altså ingenting fysisk. Men allikevel hadde jeg en merkelig følelse av at noe var galt. Ma ble tilfeldig oppdaget på UL i uke 11. Anonymkode: b97af...303
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Jeg mistenkte at noe var galt fordi jeg ikke kjente noen murringer/ligamentsmerter. Viste seg da at embryoet hadde dødd i uke 6 ca. Hadde mange andre symptomer på svangerskap, men kjente ikke noe i livmoren.. Anonymkode: b0b3a...6c5
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Jeg hadde ingen ligamentsmerter ved MA. Hadde morgenkvalme og ømme bryster til uke 8 ca. MA ble oppdaget på kontroll UL i uke 16, var inne grunnet sporadiske blødninger. Embryoet ble målt til ca. 8 uker. Men for å berolige deg litt. Med min førstefødte hadde jeg vanvittige ligamentsmerter, men slapp helt unna med nr 2 😊 så trenger absolutt ikke ha sammenheng 😊 krysser fingrene for at alt er fint med lille i magen 💗
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Takk for alle svar. Jeg har ligamentsmerter daglig og har sett på det som et godt tegn, men det er kanskje slik at livmoren vokser uansett ved MA? Eller slutter den å vokse? hi Anonymkode: 7a9d8...b5d
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for alle svar. Jeg har ligamentsmerter daglig og har sett på det som et godt tegn, men det er kanskje slik at livmoren vokser uansett ved MA? Eller slutter den å vokse? hi Anonymkode: 7a9d8...b5d Livmoren fortsetter å vokse ved MA. Kroppen har av en eller annen grunn ikke klart å rydde opp, slik den gjør ved en spontan abort. Men jeg er usikker på om livmoren fortsetter å vokse i det tempoet den skulle ved ett levende embryo. Hos meg ble livmoren målt til ca. 14 uker, altså 2 uker mindre enn jeg var på vei. Men igjen så er jeg veldig usikker, og tror nok det er individualiteter også her. Kan jeg spørre hvorfor du mistenker/frykter MA?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 19 minutter siden, solstråle- g09 og ?12 skrev: Livmoren fortsetter å vokse ved MA. Kroppen har av en eller annen grunn ikke klart å rydde opp, slik den gjør ved en spontan abort. Men jeg er usikker på om livmoren fortsetter å vokse i det tempoet den skulle ved ett levende embryo. Hos meg ble livmoren målt til ca. 14 uker, altså 2 uker mindre enn jeg var på vei. Men igjen så er jeg veldig usikker, og tror nok det er individualiteter også her. Kan jeg spørre hvorfor du mistenker/frykter MA? Da kan jeg nok ikke ta det som et godt tegn, nei. Jeg har bare på følelsen at jeg bærer på et dødt embryo. Om det er fordi jeg gjør det eller fordi jeg har gjort det før og er redd for at det skal skje igjen, det vet jeg ikke. Hi Anonymkode: 7a9d8...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå