Gå til innhold

Hjelp, Hematom i livmor - andre som har det?


Klarforbarn<3

Anbefalte innlegg

Hei alle!

jeg har hatt en styrtblødning i uke 14 og blødd brunt m slim siden da. Er nå i uke 18 og baby har det helt fint. MEN på ordinær ultralyd i går så de en lang svart pølse ved siden av baby, blodansamling/hematom. Skal følges opp med ny ul neste uke, men syns de var litt 50/50 på om dette skulle gå bra eller ikke. Det er jo helt forderdelig stressende! Kjenner liv hver dag. Nå er jeg livredd for at fostersekken skal ryke og vanne gå slik det står på internett at kan skje ved irritasjon fra hematom.

Noen i samme båt? Eller med erfaringer? 

Alt settes pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 8.11.2017 den 11.17, Klarforbarn<3 skrev:

Hei alle!

jeg har hatt en styrtblødning i uke 14 og blødd brunt m slim siden da. Er nå i uke 18 og baby har det helt fint. MEN på ordinær ultralyd i går så de en lang svart pølse ved siden av baby, blodansamling/hematom. Skal følges opp med ny ul neste uke, men syns de var litt 50/50 på om dette skulle gå bra eller ikke. Det er jo helt forderdelig stressende! Kjenner liv hver dag. Nå er jeg livredd for at fostersekken skal ryke og vanne gå slik det står på internett at kan skje ved irritasjon fra hematom.

Noen i samme båt? Eller med erfaringer? 

Alt settes pris på!

Hei! Hvordan går det med deg? Jeg har det samme. Jeg har blødd i en måned, og er veldig redd for utfallet. Det er tøft å stresse så mye med det. 

Anonymkode: 4fb34...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...