Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #1 Skrevet 8. november 2017 Da er vel 50/50 uaktuelt håper jeg? Hva er vanlig? Anonymkode: 22455...e4c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #2 Skrevet 8. november 2017 Jeg har ei på 5 og en på snart 2. Her det ikke snakk om 50/50. Jeg personlig syns det blir for drøyt med små barn. Noe helt annet når de blir eldre, og bestemmer mer selv. Hos oss er de mest hos meg, jeg og barnefar er gode venner, så ofte kommer han til oss på middag osv. Også er de på overnatting hos han i blant. Når jeg holder på å gå på veggen 😂 Jeg vil heller være litt ekstra sliten enn å være uten barna mine i en uke. Tror ikke barna har godt av det heller. Jeg er for at barn skal ha ett hjem. Anonymkode: 42df8...924
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #3 Skrevet 8. november 2017 50/50 er ikke anbefalt før skolealder og da må foreldrene bo i samme skolekrets og samarbeide godt. Jeg har to i min omgangskrets med såpass små skilsmissebarn. Ene bor mest hos mamma men er 35-40% hos far, andre bor mest hos far og har bare helgesamvær annenhver helg hos sin mor (der er mor psykisk syk og synes det er for mye stress å ha ungen på hverdager) Anonymkode: ea6d1...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 hvis du ikke ønsker 50/50 så trenger dere ikke har det, vi har det for de 2 elsde, som er 10 og 15,mens minstegutt på 2,5 år er hos faren anhver torsdag-mandag den uken brødrene er der, de er fra mandag-mandag Anonymkode: bd2af...fd8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: hvis du ikke ønsker 50/50 så trenger dere ikke har det, vi har det for de 2 elsde, som er 10 og 15,mens minstegutt på 2,5 år er hos faren anhver torsdag-mandag den uken brødrene er der, de er fra mandag-mandag Anonymkode: bd2af...fd8 Men hvis faren vil ha 50/50, så holder det vel ikke at jeg ikke vil? Hi Anonymkode: 22455...e4c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvis faren vil ha 50/50, så holder det vel ikke at jeg ikke vil? Hi Anonymkode: 22455...e4c er ikke abefalt for så små med 50/50, så da må dere gå til familievernkontoret, så får du samhold der. vi skilte oss når minsten bare var et halvt år, og begynte med anhver torsdag-mandag i sommer, han var 2 i mai. Anonymkode: bd2af...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå