Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 42 år i dag. Enslig. Lite familie og venner. Har heldigvis jobb. Er så lei av å synes synd på meg selv, men klarer ikke helt å la vær. Tårer kommer rett som det er. Hvordan bli glad i livet? Anonymkode: cca8d...f8e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Finn en aktivitet du trives med. Dansing, spille et instrument, synge i kor, finn en lagsport å drive med, bli med i kameraklubb, strikkeklubb, turistforening, padlegruppe, matklubb, skrivegruppe, eller hva det måtte være. Noe du synes er gøy og som man kan holde på med over tid sammen med andre som har samme interesse. Det hever livskvaliteten betraktelig og gir et lite pusterom i hverdagen. Anonymkode: e22c7...7f9
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Mye handler om å justere forventningene. Å finne glede i de tingene som vi så lett tar for gitt. Hva i livet fokuserer du på? Alt du ikke har? Det er en enkel måte å gjøre seg selv ulykkelig på. Jeg er alenemor, familien min er veldig splittet og har lite samhold, har få venner, jeg er syk og arbeidsløs, men jeg er lykkelig! Jeg velger selv hva jeg bruke tankene mine til og hva jeg vil fokusere på. Jeg fokuserer på de tingene jeg har, fremfor de tingene jeg ikke har. Anonymkode: e1fab...61f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #4 Skrevet 8. november 2017 Engasjer deg i frivillig arbeid. Treff mennesker på denne måten, og opplev gleden ved å hjelpe andre. Dette kan også få bort fokus fra egne utfordringer. Anonymkode: ccd17...388
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #5 Skrevet 8. november 2017 Bli besøksvenn, engasjer deg politisk og ta styreverv i idrettslaget. Bruker du tiden din på å hjelpe andre får du flyttet fokuset vekk fra deg selv. I løpet av noen år får du kanskje noen nye venner også, men hovedpoenget er at de fleste føler seg bedre med seg selv når de får gjøre noe for andre. Anonymkode: 6f27a...c32
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Tusen takk for tips og råd. Skal prøve å gjøre noe med dette og prøve å snu det. Anonymkode: cca8d...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå