Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg blir seriøst snart sprø! 17 åring i huset som går og kremter og småhoster H E L E tiden! Har vært sånn i snart 2 år. Sier det ikke er noe galt. Jeg sprekker snart 😱 Anonymkode: 1e5fd...1b0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Hn kan ha polypper. Hva med en legesjekk? Anonymkode: ef4c9...e74
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Ja, men han sier det ikke er noe grunn til det... Anonymkode: 1e5fd...1b0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Tanken har slått meg ja Anonymkode: 1e5fd...1b0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Jeg hadde det slik da jeg var lita, holdt på å drive andre helt fra vettet. Jeg tålte ikke melk... og måtte drikke melk. Da jeg til slutt nektet å drikke melk og spise ost, da forsvant også kremtingen min. Påvist at jeg ikke tåler melkeprotein først som godt voksen. Da jeg var lita ble det sagt å være psykisk, selv da all kremting forsvant etter at jeg til slutt nektet å drikke melk og spise ost. Jeg forstod selv ikke sammenhengen på forhånd, men følte så sterkt at jeg ikke tålte det. Det at kremtingen forsvant var bare en veldig positiv bivirkning av det. Melkeprodukter hadde gitt meg masse slim som gjorde at jeg kremtet, men jeg visste jo ikke at det var unormalt å ha så mye slim, og ingen tok meg på alvor. Så det må ikke være tics eller psykisk. Anonymkode: 7ed16...682
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Sånn var jeg og, småhostet og kremtet bestandig, følte at det var no der som irriterte. Det var fordi jeg hadde slim i luftveiene, og som hun over her sier, så visste jeg ikke at det var unormalt. Når jeg ble voksen så fikk jeg astmamedisner, og da stoppet det nesten helt opp. Så fort jeg ikke bruker astmamedisner så er jeg tilbake til småhostingen. Anonymkode: 12dc3...b69
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Er nå dere voksne som har ansvaret for ungenes ve og vel, så hvorfor ikke ta ham med til legen? Anonymkode: c77dd...cf6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Det gjorde min også. Han fikk diagnosen tourettes Anonymkode: 5fd4e...5a1
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 Jeg gikk i 10 år som barn/ungdom med mye vondt i magen og diare. Alle sa jeg hadde nervøs mage, og at jeg bare måtte slutte å bekymre meg. I voksen alder krevde jeg koloskopi og spesialistuttalelse, og da viste det seg at jeg hadde Crohns, en tarmsykdom som ødelegger tarmen. Ikke rart jeg hadde vondt i magen. Mitt råd, igjen, ta han med til legen og få en sjekk. Anonymkode: ef4c9...e74
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 Takker for svar 😊 Anonymkode: 1e5fd...1b0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 Min hadde denne uvanen da hun var åtte. Etter en kraftig forkjølelse fortsatte hun å hoste. Legen sa vi måtte minne henne på å ikke gjøre det. Han konkluderte med at det var en uvane, som igjen forårsaket litt irritasjon i luftveiene. Hun ble rimelig irritert når vi sa i fra, men hun sluttet sakte men sikkert. Anonymkode: bc6c3...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå