Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg er i førtiårene og føler meg så trett og slapp for tiden. Føler jeg kan sove døgnet rundt og mangler fullstendig pågangsmot. Siden jeg har litt ensidig kosthold tenkte jeg å starte å ta vitaminer, men det er jo en jungel der ute. Så hva bør jeg satse på? Anonymkode: 6ba9b...6cf
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Det er jo så individuelt hva man trenger. For min del tar jeg d-vitamin og b-vitaminer D-vitamin har jeg fått påvist lavt nivå av flere ganger. B-vitaminer merker jeg at jeg får effekt av, men jeg tar det bare i perioder. Jeg tar også omega 3 og kalsium. Anonymkode: b4924...0fb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg tar møllers total (omega + multivitamin) pluss ekstra D-vitamin i tillegg. http://www.mollers.no/produkt/mollers-total/ Anonymkode: 5ab6f...546
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 D-vitamin, magnesium, omega 3 er et must for meg. Anonymkode: 06506...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå