Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg har vært forelsket i en annen i over to år.. så forelsket at det gjør vondt. Jeg får hjertebank når jeg ser han, og dagdrømmer om han hver eneste dag (i TO år!). Jeg vet at han har et godt øye til meg også, men holder naturlig nok avstand fordi jeg har sagt at jeg er opptatt (han er singel). Er det noen gang greit å si at nok er nok? Jeg må gå fra mannen til barna pga dette? Eller evt prøve å gå inn for en flørt/ litt klining for å få han andre ut av systemet på en måte? Noen andre med erfaring som har gitt opp prinsippene sine og fulgt følelsene? Anonymkode: 1f739...da2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Hvordan er følelsene dine forhold til mannen din da i alt dette? Anonymkode: 9e415...7d1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Slutt å lure deg selv...du kan aldri knulle han ut av systemet. Det er ikke slik det fungerer. Vær redelig, ikke start med utroskap Anonymkode: ea9f7...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå