Gå til innhold

15 år og snuser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vet det kanskje er et domt spørsmål, men jeg er 15 år og har nettop kjøpt snus, har lyst å prøve, men er redd for og bli avhengig, hva synes dere jeg bør gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ungdom. Eller bare dom. Logg ut og gjør leksene dine.

Skrevet
1 minutt siden, Superme skrev:

??

Skrevet
6 minutter siden, Superme skrev:

Og du da? Hvor gammel er du?

Den som sier jeg er dom dem er domme dem. 

Kjære vene. 

Anonymkode: 183ea...c23

Skrevet

Hadde du vært min tenåring og begynt snuse hadde straffen blitt null lommepenger. 

Hvorfor i alle dager vil du begynne snuse? 

Anonymkode: a3470...c86

Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke snuse. Klart du kan bli avhngig, er det det du vil bruk pengene dine på fremover? Hvorfor vil du prøve å snuse, hva er tiltrekkende med det?

Anonymkode: c1254...b8c

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du vært min tenåring og begynt snuse hadde straffen blitt null lommepenger. 

Hvorfor i alle dager vil du begynne snuse? 

Men jeg har jo ikke lommepenger

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig skal du ikke snuse. Klart du kan bli avhngig, er det det du vil bruk pengene dine på fremover? Hvorfor vil du prøve å snuse, hva er tiltrekkende med det?

Jeg vet ikke, det er bare noe med det som frister, men jeg har prøv det en gang tidligere Ca 1 år siden, å da ble jeg veldig kvalm osv. Men jeg har jo kjøpt en boks med snus, men vet ikke va jeg skal gjøre med den vis jeg ikke skal snuse

Skrevet

Ikke begynn og snus... Ser helt idiotisk ut med en klump under leppen, det kommer til å bli dyrere (tobakk/snus går kun opp i pris), du blir avhengig av det hvis du begynner og snuse regelmessig (du blir ikke avhengig av å ta en snus da, men hele esken kommer du til å bli det)

90% av de som begynner i din alder å snuse, gjør det de kan for å bli snusfri i dag.

Anbefaler heller og spare pengene fremover ;)

Skrevet
17 minutter siden, Anonym15 skrev:

Men jeg har jo ikke lommepenger

Hvordan har du tenkt til å betale for det?

Skrevet
15 minutter siden, Anonym15 skrev:

Jeg vet ikke, det er bare noe med det som frister, men jeg har prøv det en gang tidligere Ca 1 år siden, å da ble jeg veldig kvalm osv. Men jeg har jo kjøpt en boks med snus, men vet ikke va jeg skal gjøre med den vis jeg ikke skal snuse

Kast den i søppla. Hvorfor har du kjøpt en boks?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du tenkt til å betale for det?

Konfirmasjons penger 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kast den i søppla. Hvorfor har du kjøpt en boks?

For jeg hadde lust og prøve, men jeg betalte mer enn 100 kr for boksen, for han jeg kjøpte det av skulle ha lit for og kjøpe boksen til meg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym15 skrev:

For jeg hadde lust og prøve, men jeg betalte mer enn 100 kr for boksen, for han jeg kjøpte det av skulle ha lit for og kjøpe boksen til meg

Ja, men da er jo bare å snuse den opp. Så kan du forberede deg på å bruke masse penger på å snuse i årene fremover. Å snuse eller røyke er det dummeste du kan starte med. Det er koster masse penger og er et helvete å slutte, Å kysse en snuser er heller ingen sjarm

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, men da er jo bare å snuse den opp. Så kan du forberede deg på å bruke masse penger på å snuse i årene fremover. Å snuse eller røyke er det dummeste du kan starte med. Det er koster masse penger og er et helvete å slutte, Å kysse en snuser er heller ingen sjarm

Men jeg tenkte mer på å gi den bort til noen jeg kjenner som snuser

Skrevet

trollololol

Anonymkode: 94b4d...f02

Skrevet

Trolltimen i dag? 

Anonymkode: f511e...eda

Skrevet
1 time siden, Anonym15 skrev:

Konfirmasjons penger 

Enten er du en 30 år gammel dame som morer deg med å trolle her, eller du er en tenåring med særdeles lite omløp i topplokket...

Hvor mye konfirmasjonspenger har du egentlig, og har du ikke andre ting du heller vil bruke de på?

Unge mennesker blir fortere avhengig enn godt voksne mennesker, så du kommer fort til å føle deg avhengig. Når du først har blitt avhenging får du stadig lyst på mer, og vips er du oppe i mange bokser i uka. Hvor lenge varer de konfirmasjonspengene om du må ha 4-5 bokser snus i uka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...