Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Jeg har fått overgangsstønad så lenge som jeg kan. Vet noen om jeg kan få lenger, hvis jeg begynner å studere? Anonymkode: 55da3...116
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Hva i hule heite har du gjort mens du har fått overgangsstønad da? Tviler på at du kan få det, men står sikkert noe på NAV sine sider. Anonymkode: a45a4...0c5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Håper ikke det Anonymkode: ea68b...284
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Det kommer nok an på om du har en utdanning fra før eller ikke. Anonymkode: 390fb...a78
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Håper ikke det Anonymkode: 0ad29...317
KellyTaylor Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Hva har du brukt disse tre årene til da? Trodde man måtte være i tiltak for å få dette.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i hule heite har du gjort mens du har fått overgangsstønad da? Tviler på at du kan få det, men står sikkert noe på NAV sine sider. Anonymkode: a45a4...0c5 ?? Jeg har fått overgangsstønad fordi jeg hadde kun en 60% stilling. Også har jeg vært hjemme i mammapermisjon?! Måtte si opp jobben pga en sjef som ikke kunne/ville tilrettelegge for meg, da jeg ikke kunne fortsette å jobbe pga arbeidstiden/barnehage. Jeg har så lyst å begynne å jobbe, og søker på så og si alt jeg kommer over av jobber. Jeg har ikke studiekompetanse og tror det kan hjelpe å få det. Derfor jeg spør. Visste at jeg kom til å bli dømt opp og ned her. Men tik sjangsen, da jeg håper det var noen oppegående kvinnfolk her. Anonymkode: 55da3...116
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Akkurat nå, Pæddan skrev: Hva har du brukt disse tre årene til da? Trodde man måtte være i tiltak for å få dette. Jeg har nettopp svart en annen her. Jeg har vært i jobb, 60% stilling. Og i mammaperm med barn nr 2. Har lyst på jobb, men ser ut som det er vanskelig uten skole. Anonymkode: 55da3...116
KellyTaylor Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: ?? Jeg har fått overgangsstønad fordi jeg hadde kun en 60% stilling. Også har jeg vært hjemme i mammapermisjon?! Måtte si opp jobben pga en sjef som ikke kunne/ville tilrettelegge for meg, da jeg ikke kunne fortsette å jobbe pga arbeidstiden/barnehage. Jeg har så lyst å begynne å jobbe, og søker på så og si alt jeg kommer over av jobber. Jeg har ikke studiekompetanse og tror det kan hjelpe å få det. Derfor jeg spør. Visste at jeg kom til å bli dømt opp og ned her. Men tik sjangsen, da jeg håper det var noen oppegående kvinnfolk her. Anonymkode: 55da3...116 Hadde du skrevet dette i hovedinnlegget, så hadde du fått andre svar vettu. Lønner seg å skrive all info med en gang.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer nok an på om du har en utdanning fra før eller ikke. Anonymkode: 390fb...a78 Jeg har kun en utdanning (halvårig) fra en fagskole. Håper å kunne få ta studiekompetanse, så jeg har flere muligheter. Anonymkode: 55da3...116
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Pæddan skrev: Hadde du skrevet dette i hovedinnlegget, så hadde du fått andre svar vettu. Lønner seg å skrive all info med en gang. Ja, ser den 😊 Men syns det er trist at folk dømmer uten å vite 😅 Anonymkode: 55da3...116
KellyTaylor Skrevet 7. november 2017 #12 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, ser den 😊 Men syns det er trist at folk dømmer uten å vite 😅 Anonymkode: 55da3...116 Men om du kontakter NAV, så er det mulig du kan gå inn under AAP og få en utdannelse som gjør at du stiller sikrere i jobbmarkedet.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Pæddan skrev: Men om du kontakter NAV, så er det mulig du kan gå inn under AAP og få en utdannelse som gjør at du stiller sikrere i jobbmarkedet. AAP er vel for de som er syke Anonymkode: 0ad29...317
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 1 minutt siden, Pæddan skrev: Men om du kontakter NAV, så er det mulig du kan gå inn under AAP og få en utdannelse som gjør at du stiller sikrere i jobbmarkedet. Det skal jeg sjekke ut, takk for svar 😊 Jeg blir gal av å ikke ha noe å gjøre 😅 Anonymkode: 55da3...116
KellyTaylor Skrevet 7. november 2017 #15 Skrevet 7. november 2017 https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Sykmeldt%2C+arbeidsavklaringspenger+og+yrkesskade/arbeidsavklaringspenger-aap#chapter-1 Står endel her, og mulig du kommer inn under dette? Nå jobber ikke jeg på NAV, men fikk omskolering som det så fint het på 90 /2000 tallet.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #16 Skrevet 7. november 2017 2 minutter siden, Pæddan skrev: https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Sykmeldt%2C+arbeidsavklaringspenger+og+yrkesskade/arbeidsavklaringspenger-aap#chapter-1 Står endel her, og mulig du kommer inn under dette? Nå jobber ikke jeg på NAV, men fikk omskolering som det så fint het på 90 /2000 tallet. Takk🙂 Men kan man få det selvom man ikke er syk? Jeg skal uansett snakke med nav 😊 Anonymkode: 55da3...116
KellyTaylor Skrevet 7. november 2017 #17 Skrevet 7. november 2017 Den gangen så fikk man det. Var flere i klassen min som bare var lei yrket sitt, eller so ikke ahdde utdannelse i det hele tatt. Siden du ikke har utdannelse , så faller du kanskje under voksenopplæring? Mulighetene er mange og regner med at NAV i dag vil ha folk ut i arbeidet og vekk fra deres ytelser på sikt?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #18 Skrevet 7. november 2017 21 minutter siden, Pæddan skrev: Den gangen så fikk man det. Var flere i klassen min som bare var lei yrket sitt, eller so ikke ahdde utdannelse i det hele tatt. Siden du ikke har utdannelse , så faller du kanskje under voksenopplæring? Mulighetene er mange og regner med at NAV i dag vil ha folk ut i arbeidet og vekk fra deres ytelser på sikt? Ja, satser på det 👍🏽 tusen takk for hjelp 🙂 Anonymkode: 55da3...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå