Gå til innhold

Noen som liker at trådene blir flyttet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler aktiviteten her inne er dalende, og nå som trådene forsvinner etter hvert som de kommer inn, så er kanskje på tide å finne seg et nytt sted å være.

Anonymkode: d9061...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hater det. Det var jo litt laber aktivitet her inne fra før. Tror kanskje jeg slutter å bruke forumet hvis det fortsetter

Anonymkode: 699da...5f1

Skrevet

Jeg gidder ikke gå inn på trådene som er flyttet, er for mye styr å komme tilbake til anonymforum etterpå

Anonymkode: 94c8e...fbe

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gidder ikke gå inn på trådene som er flyttet, er for mye styr å komme tilbake til anonymforum etterpå

Anonymkode: 94c8e...fbe

Samme her, tråder som er flyttet gidder jeg ikke gå inn på 

Anonymkode: f88c1...8cd

Skrevet

Går ikke inn på tråder som er flyttet. Håper admin skjønner at folk henger her fordi man kommer over alt mulig på ett sted - alt fra svigermordiskusjoner, rare helseplager og problemer med rosene i bedet, liksom. 

Anonymkode: 449ed...fb1

Skrevet

Liker det. Folk må lære seg å bruke dette stedet riktig. 

Anonymkode: 650d5...06f

Skrevet

Rekker opp hånda!

Endelig slipper man kanskje å se ørten navne-tråder eller hva feiler det meg tråder 👍🏼 Jeg har lenge ønsket flytting av tråder til riktig forum, så jeg er veldig fornøyd. Problemet er nok at det er de misfornøyde som roper høyest, derfor høres ikke vi andre så godt 😊

Anonymkode: 858fb...6bb

Skrevet

Nei liker det ikke..

Anonymkode: 928d6...a99

Skrevet

Nei. En skravleside bør kunne brukes til hva man ønsker å skravle om, uten at noen skal bestemme om temaet er godkjent eller ikke. Hvilken temaer passer da egentlig på skravle? 

Anonymkode: 5ad17...b7c

Skrevet

Nei. Jeg gidder ikke lete etter tråder. Jeg leser bare her. På skravle.

Anonymkode: 98488...a69

Skrevet

Nei, liker ikke.

Likte at alt var samla på et sted og tråder dukket plutselig opp, som jeg nødvendigvis ikke ville leita etter.

Skrevet

Liker det. Har fått et par steder til jeg jevnlig besøker.

Anonymkode: 011c0...f31

Skrevet

Nei, liker det ikke i det hele tatt.

Og et kjappt blikk viser at utenom at tråder blir flyttet dit, så er det ikke mye liv på underforumene

Anonymkode: f30df...435

Skrevet

Nja, jeg vet ikke helt. Til å begynne med hatet jeg det, men nå begynner det å vokse på meg. Hus og hage, f.eks, visste jeg ikke fantes før engang. Det er vel som alt annet - man må venne seg til det.

Skrevet

Liker det ikke, orker ikke å lete og lete og prøve å komme tilbake igjen. Alt på ett sted er flott, da finner man altids noe interessant, og det er nok liv til at man får svar. 

Anonymkode: c85e4...cd0

Skrevet

Liker det ikke!

Anonymkode: a7b12...f87

Skrevet

Liker det ikke. Og tror man vil få dårligere svar etterhvert siden man selvsagt bare går inn på tråder som er aktuell for en selv. Siden jeg ikke er gravid blir det ikke til at jeg går inn på svangerskapstråden selv om jeg nok kan gi gode råd til gravide osv

Anonymkode: 2afd5...4d8

Skrevet

Jeg lurer mest på hvor mange svar som kommer i de trådene som er flyttet???

Anonymkode: 7e33e...6ef

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nesten ingen svar

Skrevet

Absolutt ikke. Bruker forumet en brøkdel ift. tidligere. Er nesten ikke vits å starte en tråd på de andre underforumene for der er det ikke mange svar. Ikke gidder jeg å gå inn på alle underforumene heller bare for å kikke - og det hadde vært tråder som jeg trolig både hadde gått inn på og sikkert svart på ellers.

Anonymkode: 3586c...574

Skrevet

Nei får ikke svar engang på det en spørr om

Anonymkode: 44982...307

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ser på Hus og hage og Helse er det bra med svar.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ser på Hus og hage og Helse er det bra med svar.

Synes du at det er bra? Ikke et svar på 3 timer. Og mange av de svarene som står der, kom før trådene ble flyttet fra anonymforumet

Skrevet

Liker det ikke, og går aldri inn på tråder som er flyttet.

Anonymkode: 3144a...18e

Skrevet

Liker det ikke. Går ikke inn på tråder som er flyttet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...