Gå til innhold

Dere som har katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ute er de nå som det er kaldere? Innafor å la henne være ute i 3-4 timer i -1? 

Så henne såvidt hele sommeren, men nå er hun kun inne. Blir jo tjukk av det.

Anonymkode: 13738...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt har katteluke så han går som han selv vil, men han er meget lite ute fra senhøst og til våren

Anonymkode: 706be...3b4

Skrevet

Min katt går ut og inn som hun ønsker, men når gradene går under 5 er hun som regel inne hele døgnet

Anonymkode: 943d5...798

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye ute er de nå som det er kaldere? Innafor å la henne være ute i 3-4 timer i -1? 

Så henne såvidt hele sommeren, men nå er hun kun inne. Blir jo tjukk av det.

Anonymkode: 13738...563

Det er helt innafor :) ellers hadde ikke det kunne vært katter i Finnmark 😂 min er helt klart mer inne på vinteren, og blir tykk av det. Men slanker seg til våren igjen så er ikke bekymret

Anonymkode: 114c7...66a

Skrevet

Jeg synes at katten skal få styre dette som den vil selv. Det er helt naturlig at de blir latere om vinteren og sover mye. Det løper de av seg til våren igjen. Du kan evt kjøpe et tørrfôr med mindre kalorier hvis katten er overvektig eller du kan lek mer med den. Katter fryser fort og bør ha tilgang på et varmt sted. La katten følge sin naturlige rytme. 

Anonymkode: 6a914...d91

Skrevet

Min katt er stort sett bare inne på denne tiden, bare fort ut for å gjøre fra seg. Men hun er gammel da. Når hun var yngre så var hun mye mer ute, kunne gjerne være ute mens jeg var på jobb så lenge det var plussgrader. Men hun var aldri ute mot sin vilje. Det synes jeg katter skal få slippe. Vil de være inne, så synes jeg de skal få lov til det.

Anonymkode: 405c5...5fd

Skrevet

Ute hele sommerhalvåret og inne hele vinterhalvåret.  Null stress. 

Anonymkode: a02ea...fe1

Skrevet

Min styrer det selv, og er gjerne ute 3-5 timer når det er -10 grader. Men tror ikke han er normalen blant katter :)

Anonymkode: 02ec4...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...