Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Prøver å bli gravid, og lurer på om Paracet er trygt å bruke mens man prøver? Som f.eks i menstruasjonen før eggløsning, kan Paracet trygt brukes da? Sliter sånn med hodepine disse dagene og da er Paraceten veldig god å ha. Er det noen som har brukt Paracet mens dere har vært prøvere og alt har gått fint? Mvh førstegangsprøver Anonymkode: 4f9d4...88c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Ja så lenge du ikke overdriver. Du kan også bruke paracet som gravid. Anonymkode: f92d0...2a1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg fikk paracet stikkpiller 1G av legen, men jeg var kjempekvalm. Anonymkode: c51b4...8e4
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Jada, det skal gå helt fint. Selvsagt etter anbefalt dosering og bruk. Jeg ble syk mellom EL og IKM og spiste da Paracet flere dager etter hverandre. Spiren sitter enda Anonymkode: b0a01...156
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Jaa.. jeg fikk morfin og Paralgin forte ca dagen jeg ble gravid grunnet migrene. Babyen sover søtt på sofaen nå 👍 Anonymkode: aabef...d0c
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Prøver å bli gravid, og lurer på om Paracet er trygt å bruke mens man prøver? Som f.eks i menstruasjonen før eggløsning, kan Paracet trygt brukes da? Sliter sånn med hodepine disse dagene og da er Paraceten veldig god å ha. Er det noen som har brukt Paracet mens dere har vært prøvere og alt har gått fint? Mvh førstegangsprøver Anonymkode: 4f9d4...88c Jeg har kronisk migrene. Brukte Paracet i gram x 3 i mange år. Ikke noe problem med å bli gravid. Kunne ta like mye Paracet som gravid også. Men jeg prøvde selvfølgelig å begrense meg. Anonymkode: e843b...cc7
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Jeg fikk beskjed om at paracet var ok, bare holde meg borte fra Ibux Anonymkode: 5ea19...5a0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Dette er vel noe vi i følge reglene ikke har lov til å gi råd om, men min lege så det var ok i små doser, ikke mer enn det som står i vedlegget og ikke flere dager i trekk. Anonymkode: f8c14...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå