Gå til innhold

Plutselig ending i menstruasjon, erfaringer? ( detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon. Den har kommet sånn ca annenhver mnd på dag 23 og 25. De siste årene har det stort sett hvert dag 25. Har alltid vært det samme mønsteret. Blør en god del på dag 1 og 2 (Med noe svake smerter), så vidt på dag 3, dag 4 er det en pause, og bittelitt dag 5 før det er over. Men de siste 3 eller 4 syklusene har vært helt rare.. Plutselig kom ikke mensen på dag 25, men såvidt på dag 26. Og med så vidt så mener jeg at jeg kun kunne se spor av rosa på papiret på dag 26. I dag er dag 27, og det er litt mer, men mye av det som kommer ut er gammelt og brunt blod, noe jeg ALDRI har hatt før. Når jeg tørker meg så er det en blanding av friskt rosa og masse brunt. De siste syklusene har det først på dag 28 kommet rent rødt og normal mengde blod, før det hele er over igjen på dag 29.. Kanskje litt spotting på dag 29/30. Jeg skjønner ikke denne plutselige endringen? Mensen er jo regelmessig og har vært lik de siste 3-4 gangene, men helt annerledes enn hva jeg er vant til.. 

Jeg tok en konisering i Mai, kan dette være årsaken? Noen andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: a6bfd...b12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? 

Har i født eller ammet i det siste? 😊

Anonymkode: ca596...fbe

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du? 

Har i født eller ammet i det siste? 😊

Anonymkode: ca596...fbe

Er bare 28, og fødte for 5 år siden. Burde kanskje nevnt alder osv i innlegget, hehe

Anonymkode: a6bfd...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...