Gå til innhold

Hjelp meg damer! Ang dama til kompis..

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg unner han det, men jeg vil at det skal være hans valg. Han har aldri oppført seg sånn med de andre damene han har hatt. Jeg tror han er litt blendet og ikke ser hvilken vei dette går

Anonymkode: 28d59...dda

Det er nok fordi han først da han møtte henne har blitt forelsket, inspirert av henne og mer ryddig av seg. Helt normalt.

Du kan lære litt av kameraten din som får et forhold til å fungere her. Og du bør utvide kunnskapsnivået ditt kraftig, og gå litt i deg selv som lurer på om dama hans er psykopat.

Anonymkode: 70860...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg føler er at kompisen min forandrer seg mer og mer, og at plutselig en dag 'sitter han der med barn og gårdsbruk' og det tror jeg ikke han egentlig vil. 

Ja, enn så lenge nå så går det fint med spillkveld osv men hva med når de flytter ordentlig sammen? Hvis hun har så mye kontroll allerede nå? 

Jeg opplever det som om du er kontrollfriken her... La ham leve sitt eget liv-

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, la meg komme med et par episoder til:

hun ommøblerte stuen, fjernet treningsutstyr derifra til gjesterommet. 

Hun mente boden var rotete, så de kjøpte en kommode til den.

Hun bretter teppet hun bruker hver gang hun forlater sofaen

hun legger alle fjernkontroller på linje

hun vasker kjøkkenet mens hun lager mat

hun påpeker alltid sånne småting som støv, sko o.l.

Har ikke opplevd at de andre damene hans har tatt over sånn. 

Du.... Dette er HELT normale ting altså!! 

Anonymkode: 6d202...722

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du.... Dette er HELT normale ting altså!! 

Anonymkode: 6d202...722

Helt enig.

Skrevet

Jeg ser for meg en vennegjeng som har modnet litt seint, og som i en såpass voksen alder oppfører seg og omgås på samme måte som i slutten av tenåra og begynnelsen av tyveårene - og nå har din kompis funnet seg en dame som oppfører seg som hun er på den alderen dere faktisk er. 

Det kan være vanskelig for dere andre, men trur du bare må stå i det altså. 

Har du barn sjøl på denne hybelen hos foreldrene dine, siden dette er et foreldreforum? For det høres ikke ut som du er en 32 år gammel mamma...?

Anonymkode: e3088...67f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser for meg en vennegjeng som har modnet litt seint, og som i en såpass voksen alder oppfører seg og omgås på samme måte som i slutten av tenåra og begynnelsen av tyveårene - og nå har din kompis funnet seg en dame som oppfører seg som hun er på den alderen dere faktisk er. 

Det kan være vanskelig for dere andre, men trur du bare må stå i det altså. 

Har du barn sjøl på denne hybelen hos foreldrene dine, siden dette er et foreldreforum? For det høres ikke ut som du er en 32 år gammel mamma...?

Anonymkode: e3088...67f

Nei? Men hun har barn og derfor la jeg det inn her. Som jeg skrev tidligere tenkte jeg kvinner ville forstå mer enn mannfolk. 

Jeg er den eneste i vennegjengen som er singel, de andre i denne 'faste' gjengen har hatt dame i flere år, men opplever ikke at disse jentene er så opphengt i å rydde el lign. 

Skrevet

Jeg innser nå at jeg var en psykopat når jeg kom inn i ett forhold med mannen min 😂

jeg både ryddet, vasket, ommøblerte, han kjøpte nye møbler som jeg valgte ut osv. Grunnen? Han hadde en typisk unkarsbolig, jeg hadde barn og han ønsket at både jeg og barnet skulle være hos han og at vi på sikt skulle flytte sammen. Jeg var mamma og ønsket at barnet mitt skulle ha det både ryddig,rent og fint rundt seg. Jeg ville også trives om jeg skulle være der. Mannen, han satte stor pris på at jeg gjorde som jeg gjorde å både familien å vennene han likte at jeg gjorde som jeg gjorde de også. 

Nå bor vi sammen og tenk, jeg bretter pledd etter meg, jeg rydder kjøkkenet og tørker over benker mens jeg lager mat, jeg vasker over bord/benker på kveldstid og jeg støvsuger når barna er i seng. Når jeg tar litt hele dagen så er det lite igjen når kvelden kommer å jeg får slappe av i ett rent og ryddig hjem.

Anonymkode: 40100...1b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...