Gå til innhold

Hjelp meg damer! Ang dama til kompis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men... du må ikkje overnatte der? Er det ikkje litt rart att du er der so ofte? La no paret sjølv bli einige om korleis dei vil ha det heime.

Anonymkode: 3926d...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men... du må ikkje overnatte der? Er det ikkje litt rart att du er der so ofte? La no paret sjølv bli einige om korleis dei vil ha det heime.

Anonymkode: 3926d...aa7

Jeg må jo sikkert ikke overnatte, men det er mest praktisk å sove over når jeg først skal være der. 

Mulig det er litt rart, men hun virker jo ikke å reagere på at vi har spillkvelder o.l? Hun er jo også med på de. En del ganger drar hun jo ut, men opplever ikke at hun har problemer med dette? Vi var jo alltid hos han før???? Det har blitt mindre nå etter han fikk seg dame forøvrig, men det er vel naturlig..

Anonymkode: 28d59...dda

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, la meg komme med et par episoder til:

hun ommøblerte stuen, fjernet treningsutstyr derifra til gjesterommet. 

Hun mente boden var rotete, så de kjøpte en kommode til den.

Hun bretter teppet hun bruker hver gang hun forlater sofaen

hun legger alle fjernkontroller på linje

hun vasker kjøkkenet mens hun lager mat

hun påpeker alltid sånne småting som støv, sko o.l.

Har ikke opplevd at de andre damene hans har tatt over sånn. 

Hahaha! Her avslører du at du er ET TROLL! Om dette liksom skulle være ille, lurer jeg virkelig på hvordan det ser ut hjemme hos deg 😂

Anonymkode: 0c2f4...142

Skrevet

Hahaha! Her avslører du at du er ET TROLL! Om dette liksom skulle være ille, lurer jeg virkelig på hvordan det ser ut hjemme hos deg 😂

Det ser helt normalt ut hos meg, men jeg er litt rotete. Hun har aldri sagt noe hos meg. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun ommøblerte forresten uten å si ifra til han. Sånne ting. Opplever ar hun styrer mye, selv om de ikke bor sammen.

Skrevet

Det ser helt normalt ut hos meg, men jeg er litt rotete. Hun har aldri sagt noe hos meg. 

Pleier hun veldig ofte å være hjemme hos deg på gutterommet ditt?

Anonymkode: 9b279...805

Skrevet

Pleier hun veldig ofte å være hjemme hos deg på gutterommet ditt?

Anonymkode: 9b279...805

Jeg bor ikke på gutterommet, jeg bor i hybelen. Jeg studerer og det er mest praktisk og billig å bo hjemme. Nei, hun er ikke så ofte hos meg nei. Det hender hun har vært her feks hvis vi alle skal ut og hun kjører, eller når jeg har hatt spillkveld.

Skrevet

Jeg tror du er et lite troll jeg! 

Anonymkode: 81481...40b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men jeg hadde egentlig trodd hun hadde barna den uka jeg skal være der og derfor var mindre der eller de hos henne, men sånn er det visst ikke. Kan egentlig ikke bo hos noen andre kompiser for de bor lengre unna, og har damer jeg virkelig ikke takler. Hun her går det jo i det minste an å føre en samtale med foruten husarbeid. Kan jeg si i fra til henne om dette? Hvis hun er real oppfører hun seg vel? Var hun som foreslo jeg kunne bo der og

Altså les hva du skriver. Ingen av de andre damene til dine kompiser er damer du klarer å forholde deg til, det er kun denne damen du takler og hun har i dine øyne store feil ved seg også. Mao er vel snarer du som er problemet Her, og ikke damen/damene.

Anonymkode: 67ab4...23b

Skrevet

Hehe det er overhodet ingenting som er merkelig med det hun gjør. Ta å slapp av! Hun virker helt normal og du virker bare ute etter å ta henne.

Anonymkode: af307...c07

Skrevet

Du er der jo VELDIG mye! Hadde det vært meg som var dama til kompisen din så hadde jeg nok gått under psykopat kategorien jeg også 😂😂😂

Anonymkode: cff1f...9dc

Skrevet

Har du prøvd å rimme kompisen din ? Eventuelt rim de begg så blir det nok ordnings!!!!

Anonymkode: 4e829...a3a

Skrevet

Dette minner meg veldig om mitt tilfelle. Jeg advarer deg om du ønsker å beholde han som kompis drit i dama hans. La de være lykkelige sammen! 

Møtte min mann for en god del år siden. Han hadde relativt stor enebolig med hage og alle kompisene kom hit. De to bestevennene hans (siden barneskolen) var her hele tiden. De dukket bare opp og kom mange ganger i uken. Jeg også hadde barn derfor var jeg mye hos min kjæreste i de ukene jeg ikke hadde barna. Jeg er vandt til å være en av gutta alltid vert det. 

Så når jeg var der kom de oftere og oftere innom. Midt i den romantiske middagen hvor jeg ga bort deler av maten min til de osv. Til og med når vi hadde sex dukket de opp. Etterhvert begynte jeg å stille litt krav til de. Si ifra før dere kommer så kan dere få mat osv. Når de var her skulle de hjelpe til å rydde osv. Så etterhvert  ble en av de sure, hvorfor aner jeg faktisk ikke. Men det endte med at jeg ble hatet. Min stakkars da samboer ble jo revet mellom meg og vennene hans. FORDI det alltid hadde vert slik var noe som gikk igjen. Vel det ble aldri slutt mellom oss slik de hadde håpet på. Nå snakker ikke hans bestevenn med han lenger pga av meg! Det er en grusom følelse. Når vi skulle ha barn så hørte jeg av andre at han baksnakket meg. En sånn fæl person som meg skulle får barn med han osv. Enden på visen ble at min mann ble ikke invitert i bryllupet hans en gang. 

Så vill du beholde han som venn aksepter partneren hans, det er enden på visa mi

Anonymkode: 72d92...c0b

Skrevet

Er du der hele tiden? Har foreldrene dine kastet deg ut?? 

Anonymkode: 77723...75a

Skrevet

Er du forelsket i kompisen din, HI?

Anonymkode: 391dd...784

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Disse tingene er jo vanlige å gjøre her i huset, av både mannen min og jeg 😂

Anonymkode: fefc1...c58

Skrevet

Men mange av dere som svarer bor jo sammen og er gift feks, det er jo litt annerledes syns jeg. Føler vel at det jet forsøker å si ikke kommer ut ordentlig. Jeg føler noe skurrer, og det må jo være greit å være bekymra for kompisen sin? 

Skrevet

Det jeg føler er at kompisen min forandrer seg mer og mer, og at plutselig en dag 'sitter han der med barn og gårdsbruk' og det tror jeg ikke han egentlig vil. 

Ja, enn så lenge nå så går det fint med spillkveld osv men hva med når de flytter ordentlig sammen? Hvis hun har så mye kontroll allerede nå? 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg føler er at kompisen min forandrer seg mer og mer, og at plutselig en dag 'sitter han der med barn og gårdsbruk' og det tror jeg ikke han egentlig vil. 

Ja, enn så lenge nå så går det fint med spillkveld osv men hva med når de flytter ordentlig sammen? Hvis hun har så mye kontroll allerede nå? 

Jeg er som sagt den akkurat dette skjedde med. Akkurat det sa kompisene til mannen også. Men vet du hva? HANS ønske var «barn og gårdsbruk» Det var mellom meg og han! Ikke mellom meg,han og kompisene! Hvorfor vill du ikke han skal få en familie eller ett liv bortsett fra spillkvelder.

Skrevet

Jeg er som sagt den akkurat dette skjedde med. Akkurat det sa kompisene til mannen også. Men vet du hva? HANS ønske var «barn og gårdsbruk» Det var mellom meg og han! Ikke mellom meg,han og kompisene! Hvorfor vill du ikke han skal få en familie eller ett liv bortsett fra spillkvelder.

Jeg unner han det, men jeg vil at det skal være hans valg. Han har aldri oppført seg sånn med de andre damene han har hatt. Jeg tror han er litt blendet og ikke ser hvilken vei dette går

Skrevet

Du høres utrolig umoden ut, og litt freidig som blander deg så mye inn i andres private saker. Hvordan andre rydder, ommøblerer osv er vel ikke din sak? Og du kan ikke slenge ut at andre er psykopat på et slikt tynt grunnlag. Å få kjæresten sin med på å rydde huset er for meg bare positivt. Og jeg skjønner ikke at det kan være normalt at folk over 30 år henger så mye hos hverandre at de lager en greie av andres støvsugingvaner!! 

Du lager virkelig drama av ingenting, spør du meg! Get a life woman!! 

Anonymkode: 94037...259

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du høres utrolig umoden ut, og litt freidig som blander deg så mye inn i andres private saker. Hvordan andre rydder, ommøblerer osv er vel ikke din sak? Og du kan ikke slenge ut at andre er psykopat på et slikt tynt grunnlag. Å få kjæresten sin med på å rydde huset er for meg bare positivt. Og jeg skjønner ikke at det kan være normalt at folk over 30 år henger så mye hos hverandre at de lager en greie av andres støvsugingvaner!! 

Du lager virkelig drama av ingenting, spør du meg! Get a life woman!! 

Anonymkode: 94037...259

Øh jeg er mann da.. jeg la innlegg her fordi jeg tenkte det var lettere for kvinner å forstå dette enn menn, som stort sett bare er glad kvinnfolk gjør ting hjemme...

Skrevet

Hvor gamle er dere ? Ser for meg en gjeng ungdommer 

Anonymkode: b0300...9a1

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun høres moden og voksen ut. Et varp ! 😃👏 

Anonymkode: b0300...9a1

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan du godt si. Det tenker jeg også. Jeg tenker at det er rart at han sier han skal dra hjem og støvsuge, men når jeg møter henne idag sier hun det ikke har blitt støvsugd. Eller kontrollstøvsuger hun fordi det ikke var bra nok da?

For å servere det inn med teskje:

Jøjemej' en gjaldt nok innholdet i ditt innlegg, ikke dama...

Anonymkode: 70860...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...