Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 En i kompisgjengen har fått seg dame, litt over et halvt år siden. Veldig hyggelig og søt jente, men jeg lurer rett og slett på om hun er litt 'diktator' De bor delvis sammen, i alle fall for det meste av tiden. Da de ble sammen var vi en gjeng som var mye sammen, og det er vi enda. Hun er ikke sånn 'jentejente', så hun er ofte med og ser fotball og spiller spill, tar en øl osv. Men hun er så sjukt opphengt i husarbeid. Hun er en del borte i helger pga jobben og når vi har feks spillkvelder hos kompisen er han veldig sånn at han bare 'må' rydde med en gang, hvis hun kommer hjem dagen etterpå. En gang var jeg der hele helgen og da hun kom hjem sa hun 'så fint det var her, har du ryddet' og var glad og blid. Vi satt og pratet litt i sofaen før hun gikk for å ta en øl i kjøleskapet, og da sa hun 'haha, men støvet har dere glemt ja' og lo. Men jeg har merket meg at det er mange sånne episoder og jeg lurer på om de er myntet på meg? feks bruker jeg alltid kjøkkenbordet når jeg spiser der og nesten HVER gang jeg har sittet der så sier hun 'jøss her var det mye smuler' el lign. Når vi spiser middag så tilbyr jeg meg ofte å rydde, men hun sier 'nei, la det stå, jeg tar det etterpå'. Men da rydder alltid kompisen min opp allikevel, men da kommer hun selvsagt med klut. Som om han gjør det feil. Men søndag toppet det seg for meg. Vi var på trening alle sammen, og vi skulle ut å spise pizza. Da så kompisen vår på klokka, og sa at nei han måtte hjem, for dama hadde vært borte i fem dager. Så han måtte støvsuge. De andre kompisene våre lo og oppfattet det nok som en spøk. Jeg derimot gjorde ikke det. Nå var jeg innom for å hente noe og hun åpnet mens hun sto og støvsuget. Hun spurte om jeg ville ha en kaffe, jeg sa at jeg skulle bare hente noe og hun var jo opptatt. Ja, sa hun, har jo vært borte en uke nesten og da støvsuger ingen andre, haha, men kom inn da? Jeg tok en kaffe med henne og pratet en stund, og da jeg dro hørte jeg at støvsugeren gikk rett på. de virker forsåvidt lykkelige, veldig. Men han har hatt damer før og de har aldri vært så opptatt av å rydde, og ikke han heller. Hun har barn så det kan jo være derfor. Men jeg syns bare det er rart at HAN skal være så opptatt av dette?? Ingen av de andre kompisene har reagert og derfor tror jeg hun er litt psykopat. De syns bare hun er kjempekoselig. Hun pleier av og til å kremte og se på kompisen vår om skoene hans står foran døra feks. er det ikke litt rart? Anonymkode: 28d59...dda
Evablaum Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Les innlegget ditt en gang til, og ta en ny vurdering på hvem som er rar.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Har kanske formulert meg rart, men hun er veldig hyggelig, men samtidig veldig 'fruentimmer', liksom. Sånn negativt positiv. Føler det er der alle misforstår, at de ikke ser at hun har forandret han. Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Næsj kanskje er hun litt vel opptatt av det, men jeg ville ikke brydd meg så hardt. La de være. Anonymkode: 557b9...0ee
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: En i kompisgjengen har fått seg dame, litt over et halvt år siden. Veldig hyggelig og søt jente, men jeg lurer rett og slett på om hun er litt 'diktator' De bor delvis sammen, i alle fall for det meste av tiden. Da de ble sammen var vi en gjeng som var mye sammen, og det er vi enda. Hun er ikke sånn 'jentejente', så hun er ofte med og ser fotball og spiller spill, tar en øl osv. Men hun er så sjukt opphengt i husarbeid. Hun er en del borte i helger pga jobben og når vi har feks spillkvelder hos kompisen er han veldig sånn at han bare 'må' rydde med en gang, hvis hun kommer hjem dagen etterpå. En gang var jeg der hele helgen og da hun kom hjem sa hun 'så fint det var her, har du ryddet' og var glad og blid. Vi satt og pratet litt i sofaen før hun gikk for å ta en øl i kjøleskapet, og da sa hun 'haha, men støvet har dere glemt ja' og lo. Men jeg har merket meg at det er mange sånne episoder og jeg lurer på om de er myntet på meg? feks bruker jeg alltid kjøkkenbordet når jeg spiser der og nesten HVER gang jeg har sittet der så sier hun 'jøss her var det mye smuler' el lign. Når vi spiser middag så tilbyr jeg meg ofte å rydde, men hun sier 'nei, la det stå, jeg tar det etterpå'. Men da rydder alltid kompisen min opp allikevel, men da kommer hun selvsagt med klut. Som om han gjør det feil. Men søndag toppet det seg for meg. Vi var på trening alle sammen, og vi skulle ut å spise pizza. Da så kompisen vår på klokka, og sa at nei han måtte hjem, for dama hadde vært borte i fem dager. Så han måtte støvsuge. De andre kompisene våre lo og oppfattet det nok som en spøk. Jeg derimot gjorde ikke det. Nå var jeg innom for å hente noe og hun åpnet mens hun sto og støvsuget. Hun spurte om jeg ville ha en kaffe, jeg sa at jeg skulle bare hente noe og hun var jo opptatt. Ja, sa hun, har jo vært borte en uke nesten og da støvsuger ingen andre, haha, men kom inn da? Jeg tok en kaffe med henne og pratet en stund, og da jeg dro hørte jeg at støvsugeren gikk rett på. de virker forsåvidt lykkelige, veldig. Men han har hatt damer før og de har aldri vært så opptatt av å rydde, og ikke han heller. Hun har barn så det kan jo være derfor. Men jeg syns bare det er rart at HAN skal være så opptatt av dette?? Ingen av de andre kompisene har reagert og derfor tror jeg hun er litt psykopat. De syns bare hun er kjempekoselig. Hun pleier av og til å kremte og se på kompisen vår om skoene hans står foran døra feks. er det ikke litt rart? Anonymkode: 28d59...dda Psykopat faktisk. Det har ikke slått degat det er du som rar, du som har et problem? Du virker ikke helt i vater Anonymkode: 9b279...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Les innlegget ditt en gang til, og ta en ny vurdering på hvem som er rar. Dette Anonymkode: a5923...38a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Det er en stor forskjell mellom støv på hjernen og psykopat! Det er også ganske mange her som klager over at mannfolka ikke gjør noe hjemme, og at menn ikke er tankelesere. Kanskje hun rett og slett har skjønt at hun må gi klare beskjeder! Anonymkode: 402b6...972
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Psykopat faktisk. Det har ikke slått degat det er du som rar, du som har et problem? Du virker ikke helt i vater Anonymkode: 9b279...805 Vel på fredag hadde vi spillkveld, og da sa en annen kompis 'ja man ser jo at 'Nina' ikke er hjemme, for nå var det vel litt mye rot her' også lo de. Det var ikke rotete overhodet i mine øyne, normalt rot. Hun har vært hos meg og der er det veldig rotete men hun kommenterer ikke noe på det hos meg, derfor føler jeg det er en form flr kontroll av han i hans hjem Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er en stor forskjell mellom støv på hjernen og psykopat! Det er også ganske mange her som klager over at mannfolka ikke gjør noe hjemme, og at menn ikke er tankelesere. Kanskje hun rett og slett har skjønt at hun må gi klare beskjeder! Anonymkode: 402b6...972 Jamen hun GIR JO IKKE KLARE BESKJEDER!! bare sånne sjuke slengbemerkninger ; 'haha glemt støvet ja' osv Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jøyemeg. Anonymkode: 21a57...2c5 Ja, det kan du godt si. Det tenker jeg også. Jeg tenker at det er rart at han sier han skal dra hjem og støvsuge, men når jeg møter henne idag sier hun det ikke har blitt støvsugd. Eller kontrollstøvsuger hun fordi det ikke var bra nok da? Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan du godt si. Det tenker jeg også. Jeg tenker at det er rart at han sier han skal dra hjem og støvsuge, men når jeg møter henne idag sier hun det ikke har blitt støvsugd. Eller kontrollstøvsuger hun fordi det ikke var bra nok da? Anonymkode: 28d59...dda Du er rar Anonymkode: 9b279...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan du godt si. Det tenker jeg også. Jeg tenker at det er rart at han sier han skal dra hjem og støvsuge, men når jeg møter henne idag sier hun det ikke har blitt støvsugd. Eller kontrollstøvsuger hun fordi det ikke var bra nok da? Anonymkode: 28d59...dda Huh hadde vært borte i 5 dager, kanskje det var noe annet han ville hjem å gjøre Anonymkode: 9b279...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #14 Skrevet 6. november 2017 Det er sånn et er å skulle bli en familie og voksne. Jøye meg! Kanskje du også skulle fått deg ei voksen dame? Anonymkode: 36710...23d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #16 Skrevet 6. november 2017 Mye rart man skal lese gitt.. psykopat fordi hun liker å ha det ryddig og rent?! Hun virker jo veldig hyggelig og sosial,trur du må roe deg ned ett par hakk! Anonymkode: 17f34...a8d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #17 Skrevet 6. november 2017 Ok, la meg komme med et par episoder til: hun ommøblerte stuen, fjernet treningsutstyr derifra til gjesterommet. Hun mente boden var rotete, så de kjøpte en kommode til den. Hun bretter teppet hun bruker hver gang hun forlater sofaen hun legger alle fjernkontroller på linje hun vasker kjøkkenet mens hun lager mat hun påpeker alltid sånne småting som støv, sko o.l. Har ikke opplevd at de andre damene hans har tatt over sånn. Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #18 Skrevet 6. november 2017 Det med psykopat er jo fordi ALLE liker henne så godt, mens HAN forandrer seg! Det ER jo klassisk! Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #19 Skrevet 6. november 2017 Det jeg egentlig trenger hjelp til er at jeg skal bo der en uke nå, mens foreldrene mine pusser opp kjelleren(ja, jeg bor hjemme), og jeg kan faktisk ikke forholde meg til at noen skal gå rundt å være slavedriver med skjulte stikk på den måten en uke. Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #20 Skrevet 6. november 2017 Hun liker å ha det ryddig og rent rundt seg. Bør jo igrunn være en sak mellom de to som bor sammen? Ser ikke problemet her Anonymkode: 10d2d...2f3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #21 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det jeg egentlig trenger hjelp til er at jeg skal bo der en uke nå, mens foreldrene mine pusser opp kjelleren(ja, jeg bor hjemme), og jeg kan faktisk ikke forholde meg til at noen skal gå rundt å være slavedriver med skjulte stikk på den måten en uke. Anonymkode: 28d59...dda Da får du finne deg en annen plass å være Anonymkode: 9b279...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, la meg komme med et par episoder til: hun ommøblerte stuen, fjernet treningsutstyr derifra til gjesterommet. Hun mente boden var rotete, så de kjøpte en kommode til den. Hun bretter teppet hun bruker hver gang hun forlater sofaen hun legger alle fjernkontroller på linje hun vasker kjøkkenet mens hun lager mat hun påpeker alltid sånne småting som støv, sko o.l. Har ikke opplevd at de andre damene hans har tatt over sånn. Anonymkode: 28d59...dda Ja.og? Det er jo helt normale ting. Hvor gammel er du, 15? Anonymkode: 9b279...805
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da får du finne deg en annen plass å være Anonymkode: 9b279...805 Ja, men jeg hadde egentlig trodd hun hadde barna den uka jeg skal være der og derfor var mindre der eller de hos henne, men sånn er det visst ikke. Kan egentlig ikke bo hos noen andre kompiser for de bor lengre unna, og har damer jeg virkelig ikke takler. Hun her går det jo i det minste an å føre en samtale med foruten husarbeid. Kan jeg si i fra til henne om dette? Hvis hun er real oppfører hun seg vel? Var hun som foreslo jeg kunne bo der og Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja.og? Det er jo helt normale ting. Hvor gammel er du, 15? Anonymkode: 9b279...805 Jeg er 34, hun er 32, kompisen min er 34. Anonymkode: 28d59...dda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #25 Skrevet 6. november 2017 Hehe...dine trollforeldre skal pusse opp hulen deres? Anonymkode: e6457...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå