Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Jeg googler og leter, men finner ikke. Noen som har en mailadresse til Facebook i Norge? Jeg må få stengt en konto... Anonymkode: 0c57e...39a
Admin Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 Prøv her, tror ikke de har noen mail https://www.facebook.com/help/contact/228813257197480
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 13 minutter siden, Ann Christin skrev: Prøv her, tror ikke de har noen mail https://www.facebook.com/help/contact/228813257197480 Takk. Nå er ikke personen handlingslammet eller død, men h*n sprer hatefulle ytringer, personlig informasjon og trusler. Rapportering av enkeltposter fungerer ikke, da jeg bare får standardsvar tilbake. I mellomtiden fortsetter denne personen. Hva kan jeg gjøre? HI Anonymkode: 0c57e...39a
Admin Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk. Nå er ikke personen handlingslammet eller død, men h*n sprer hatefulle ytringer, personlig informasjon og trusler. Rapportering av enkeltposter fungerer ikke, da jeg bare får standardsvar tilbake. I mellomtiden fortsetter denne personen. Hva kan jeg gjøre? HI Anonymkode: 0c57e...39a Ikke stort annet enn å rapportere gang på gang. Går det ikke imot facebooks regler så er det godkjent. Men får du beskjed om at rapporten er gått igjennom eller at de har motatt den? For innimellom tar ting litt tid for de.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Rapportene går igjennom, men det kommer samme standardsvar tilbake hver gang. Selv om det er reelle trusler. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. HI Anonymkode: 0c57e...39a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rapportene går igjennom, men det kommer samme standardsvar tilbake hver gang. Selv om det er reelle trusler. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. HI Anonymkode: 0c57e...39a Hvis det er trusler involvert er jo dette straffbart - hjelper det ikke å rapportere til FB ville jeg tatt kontakt med politiet og anmeldt vedkommende Anonymkode: 55803...695
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det er trusler involvert er jo dette straffbart - hjelper det ikke å rapportere til FB ville jeg tatt kontakt med politiet og anmeldt vedkommende Anonymkode: 55803...695 Det er definitivt trusler. Men jeg vet at politiet ikke gjør noe med sånt - det blir bare henlagt. Bare se på Sofie Elise da hun ble drapstruet på det groveste, det ble henlagt. Derfor vil jeg heller gjøre Facebook oppmerksom på hva som foregår, sånn at de kan ta tak. HI Anonymkode: 0c57e...39a
TinaK 1990 Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Du kan jo ikke la være å anmelde en straffbar handling fordi noe du tror vil skje eller hva som skjedde med denne bloggeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå