Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 Det har vært en forferdelig tragedie i Texas i USA. En morder har skutt kristne mennesker i en kirke, under en gudstjeneste. Hittil er 26 stykker drept. Noe så grusomt!!! Anonymkode: d9a40...a9c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Ja ja.. Hva mener du med det!? Anonymkode: d9a40...a9c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Helt jævlig. Og siden han er en hvit, kristen bibelskolelærer selv er i dag dagen for thoughts and prayers. Hadde det vært en muslim eller innvandrer ville det vært en call for action. Når skal de slutte å dele ut våpen til gærninger? Uskyldige barn og familier som bare ville ha en fredelig søndag😢 Anonymkode: 25d98...f99
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Ja, det er tragisk. ...sett på hvordan de torturerer barn i Syria eller? Anonymkode: 4b6a3...1ce
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er tragisk. ...sett på hvordan de torturerer barn i Syria eller? Anonymkode: 4b6a3...1ce Hva tenker du på? På hvilken måte mener du kommentaren hører hjemme her? Dette er en tråd for den som ønsker å sørge over de 26 menneskene som ble drept. Anonymkode: d9a40...a9c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt jævlig. Og siden han er en hvit, kristen bibelskolelærer selv er i dag dagen for thoughts and prayers. Hadde det vært en muslim eller innvandrer ville det vært en call for action. Når skal de slutte å dele ut våpen til gærninger? Uskyldige barn og familier som bare ville ha en fredelig søndag😢 Anonymkode: 25d98...f99 Fælt. De finner nok ut mer om gjerningsmannen etter hvert ! Tenk så redde de var.. grusomt Anonymkode: d9a40...a9c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fælt. De finner nok ut mer om gjerningsmannen etter hvert ! Tenk så redde de var.. grusomt Anonymkode: d9a40...a9c De vet hvem han var. Han var en hvit, kristen, 26 år gammel tidligere militær. Anonymkode: 25d98...f99
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker du på? På hvilken måte mener du kommentaren hører hjemme her? Dette er en tråd for den som ønsker å sørge over de 26 menneskene som ble drept. Anonymkode: d9a40...a9c Egen tråd for å sørge over 26 amerikanere? Og du ser ikke relevansen til tusenvis på tusenvis av barn som lider uten at noen tilsynelatende bryr seg? Anonymkode: b3df8...404
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: De vet hvem han var. Han var en hvit, kristen, 26 år gammel tidligere militær. Anonymkode: 25d98...f99 Du kan lese mer om ham her http://edition.cnn.com/2017/11/05/us/texas-church-shooting/index.html Anonymkode: 25d98...f99
sotosmor Skrevet 6. november 2017 #11 Skrevet 6. november 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Egen tråd for å sørge over 26 amerikanere? Og du ser ikke relevansen til tusenvis på tusenvis av barn som lider uten at noen tilsynelatende bryr seg? Anonymkode: b3df8...404 Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. En kan sørge over 26 uskyldige døde i USA, samtidig som en tenker på alle de andre som lider rundt i verden.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. november 2017 #12 Skrevet 6. november 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Egen tråd for å sørge over 26 amerikanere? Og du ser ikke relevansen til tusenvis på tusenvis av barn som lider uten at noen tilsynelatende bryr seg? Anonymkode: b3df8...404 Går det ikke ann å syns begge deler er helt forferdelig? Hvorfor skal de settes opp mot hverandre?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #13 Skrevet 6. november 2017 Dette skjer hver eneste dag der borte. Folk er numme, og våpenlobbyen eier senatet. Jeg som egentlig elsker USA, har bodd der i store deler av mitt liv, mister mer og mer lysten til å reise dit igjen. Det er så sjukt at dette får fortsette! Våpen i ene hånda og bibelen i den andre, jeg blir kvalm! Anonymkode: f5c39...98a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #14 Skrevet 6. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette skjer hver eneste dag der borte. Folk er numme, og våpenlobbyen eier senatet. Jeg som egentlig elsker USA, har bodd der i store deler av mitt liv, mister mer og mer lysten til å reise dit igjen. Det er så sjukt at dette får fortsette! Våpen i ene hånda og bibelen i den andre, jeg blir kvalm! Anonymkode: f5c39...98a Tro hva som feiler oss mennesker? Hvorfor skjer dette igjen og igjen? Jeg er i ferd med å miste troen på menneskeheten. I det store bildet er vi kun et blaff i historien, og jeg tror ikke vi kommer til å vare særlig lenge. Vi er for dumme, ondskapsfulle og kyniske. Vi bruker opp planetens ressurser i rekordfart, og ser oss ikke tilbake. Det er egentlig bare trist. Nei, ut og gå tur i det vakre været. Nyte øyeblikket. Vær snille med hverandre, folkens. ❤️ Anonymkode: 00eca...fd3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #15 Skrevet 6. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tro hva som feiler oss mennesker? Hvorfor skjer dette igjen og igjen? Jeg er i ferd med å miste troen på menneskeheten. I det store bildet er vi kun et blaff i historien, og jeg tror ikke vi kommer til å vare særlig lenge. Vi er for dumme, ondskapsfulle og kyniske. Vi bruker opp planetens ressurser i rekordfart, og ser oss ikke tilbake. Det er egentlig bare trist. Nei, ut og gå tur i det vakre været. Nyte øyeblikket. Vær snille med hverandre, folkens. ❤️ Anonymkode: 00eca...fd3 Jeg er enig med deg når det gjelder ressurser og miljøvern. Men verden har aldri vært fredeligere enn den er nå, tross alt. Enkeltstående gærninger er det vanskelig å beskytte seg mot (selv om det hjelper å ikke gi dem tilgang til våpen), og religiøse og politiske fanatikere må stadig bekjempes, men vi utvikler oss stadig i positiv retning. Anonymkode: 25d98...f99
Fru Banderas Skrevet 6. november 2017 #16 Skrevet 6. november 2017 Så fort det er USA blåses det ut over alle medier, med flere ulike artikler øverst på nettavisene om samme tema. Jeg rakk i se i natt at det stod en liten linje av typen "siste nytt" om at over 20 var drept i Jemen ca. samtidig, og den nyheten er ikke på nett i dag tidlig. Samme antall mennesker, og ikke en jævla kjeft bryr seg. Er det amerikanere derimot tilbyr nettavisene fem ulike artikler om hendelsen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #17 Skrevet 6. november 2017 4 minutter siden, Fru Banderas skrev: Så fort det er USA blåses det ut over alle medier, med flere ulike artikler øverst på nettavisene om samme tema. Jeg rakk i se i natt at det stod en liten linje av typen "siste nytt" om at over 20 var drept i Jemen ca. samtidig, og den nyheten er ikke på nett i dag tidlig. Samme antall mennesker, og ikke en jævla kjeft bryr seg. Er det amerikanere derimot tilbyr nettavisene fem ulike artikler om hendelsen. Dette er fordi vi relaterer oss mer til amerikanere enn jemenitter. Det føles nærmere. «Det kunne like gjerne skjedd her». Også fordi norske medier ikke lenger har råd til å ansette dyktige journalister, men bare reposter oppgulp fra andre større vestlige aviser, i stor grad amerikanske. Anonymkode: f1d55...f0a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #18 Skrevet 6. november 2017 Dette er bare tragisk, uansett. Ironisk at argumentene til å beholde retten til å bære våpen i USA er jo at man skal kunne forsvare seg. Synd at ingen hadde sine våpen til kirke da. Anonymkode: ef967...9db
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #19 Skrevet 6. november 2017 Ja og det kommer mange mange flere. Så lenge de deler ut våpen som om det var godteri, så er det dette de får. Anonymkode: c07bb...b63
skjotta Skrevet 6. november 2017 #20 Skrevet 6. november 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er bare tragisk, uansett. Ironisk at argumentene til å beholde retten til å bære våpen i USA er jo at man skal kunne forsvare seg. Synd at ingen hadde sine våpen til kirke da. Anonymkode: ef967...9db Noen hadde det. Det bar derfor han flyktet før han hadde drept alle.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #21 Skrevet 6. november 2017 Noen er blitt rammet veldig hardt. Jeg tenker på han som har mistet høygravid kone, 3 barn, et ufødt barn og begge foreldrene sine. Og barnet hans som har mistet 3 søsken, mamma og besteforeldre. Anonymkode: 01cc0...3e4
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 Tragisk og grusomt, og nok et bevis på at våpenlover i usa er en vits. Det ironiske er at fanatikerene nå vil rope enda høyere om retten til å bære våpen og komme med frasen om at det er mennesker som dreper, ikke våpen...men det gjør det jo adskillig lettere å drepe en haug med menensker når man bærer rundt på et arsenal av automatvåpen man får på "2 for 3" salg på Walmart... Anonymkode: f87f3...499
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tragisk og grusomt, og nok et bevis på at våpenlover i usa er en vits. Det ironiske er at fanatikerene nå vil rope enda høyere om retten til å bære våpen og komme med frasen om at det er mennesker som dreper, ikke våpen...men det gjør det jo adskillig lettere å drepe en haug med menensker når man bærer rundt på et arsenal av automatvåpen man får på "2 for 3" salg på Walmart... Anonymkode: f87f3...499 Og NRA vil på nytt debattere om at det er mannen og ikke våpenet som dreper, sende sine thoughts and prayers til ofrene og de pårørende, og i stillhet øke bevilgningene sone til lobbyvirksomheten. Anonymkode: 25d98...f99
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 Selveste president Trump har kommet med offentlig uttalelse i natt om at han ikke vil stramme inn våpenlovene. Det var psykisk syke det var noe galt med. Det kan godt være, men i andre land har de ikke tilgang til automatvåpen. Den gjerningsmannen var også tidligere dømt for vold mot kone og barn. Like fullt fikk han kjøpt AK-15! Helt sinnsykt! Anonymkode: f5c39...98a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #25 Skrevet 7. november 2017 Kjempe trist :,( ser flere skriver om jemen og slik, men hvem bryr seg ? de lager bare et helvete selv Anonymkode: c1d9e...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå