Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #1 Skrevet 6. november 2017 De har rimelige. Men kun vannavvisende. Ikke vanntette. Nå i tørt vær og med 0-6 grader ute tenkte jeg at kanskje de er ok å bruke? Om den slites kostet den ikke stort. Litt kjipere å få ødelagt en dress til 1200 kr. Noen som har prøvd de dressene fra hm? Bra? Anonymkode: bee43...18d
Tøystykke Skrevet 6. november 2017 #2 Skrevet 6. november 2017 (endret) . Endret 6. november 2017 av Tøystykke
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Jeg hadde droppa å shoppa til meg selv for en periode, og heller kjøpt noe ordentlig uteklær til barna 😊 Anonymkode: d7cb9...3a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde droppa å shoppa til meg selv for en periode, og heller kjøpt noe ordentlig uteklær til barna 😊 Anonymkode: d7cb9...3a1 Hva mener du med "ordentlig"?.. Hvorfor er ikke hm dress godt nok? Må nok utdype litt ! Anonymkode: bee43...18d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du med "ordentlig"?.. Hvorfor er ikke hm dress godt nok? Må nok utdype litt ! Anonymkode: bee43...18d Vanntette. 😉Bedre sømmer. Holder bedre på varmen. Osv. Anonymkode: d7cb9...3a1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vanntette. 😉Bedre sømmer. Holder bedre på varmen. Osv. Anonymkode: d7cb9...3a1 Hvorfor skal man ha vanntett vinterdress i knusktørt vær? På hvilken måte holder en dress fra HM dårligere på varmen enn en merkedress? på hvilken måte er sømmene dårligere på en HM dress? Jeg kan sy selv og har sydd endel selv, kan ike si jeg har sett noe alvorlig galt med sømmene. Hva sikter du til? Anonymkode: bee43...18d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Hm-dressene er supre i tørt høst/vintervær i temperaturer mellom -5 og +5 grader. Vi har selv hatt to hm-dresser, og de har funket som bare det. Ungene har kost seg ute uten at mor har løpt etter og bedt dem være forsiktige. Løp og kjøp. 😃 Anonymkode: 16f46...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå