Gå til innhold

Gikk foran vinduet i bare grenser, mannen klikket fullstendig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på besøk. De vi bor hos sover i 2. etasje, og hadde lagt seg.

Når jeg var ferdig på toalettet, så mestret jeg og ikke ta på meg buksene igjen. Skulle jo legge meg? Neida, da var det ett vindu som gikk rett ut i skogen. Helt mørkt ute, så jo ingenting ut. Men uansett! Det var jo helt krise! Jeg var jo så uforsiktig, noen kunne sett meg osv. 

Er det mulig? Hvorfor? 

Jeg svarte bare at det der blir for dumt. Det er jo ingenting å tenke over... Det er ingen som står i den skogen der klokken 23:30 kvelden. Er forøvrig en skog som ikke ender noen sted, så er ikke noe turskog eller lignende. Skjønner greia hvis det hadde vært en leilighet eller et hotellrom som lyser ut mot gatene eller et åpent nabolag. Men det var det faktisk ikke...

Anonymkode: a8391...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er mannen min også. Hysterisk!

Han blir stressa selvom jeg står fullt påkledd i stua midt på lyse dagen. Livredd for at naboen skal se meg. Atte hva for noe? So what! Jeg pleier å rive av meg gensern og si : Sånn! Nå får de noe å se på ! 

Hehe. Han holder på å få hjerteinfarkt. 

Jeg går med det jeg vil. Ferdig snakka! 😊 

Han mannen din får passe seg selv. Og blir han sur, ja da får han bli sur. Sove godt 😊

Anonymkode: 08b87...14f

Skrevet

Var det din mann som klikket eller der du var på besøk?

Synes det hele høres merkelig ut.

Her i huset sprader vi naken fra soverom og badet og andre rom for den del. Var det snakk om at du måtte ta hensyn til eventuelle personer som måtte befinne seg i nærheten da eller? Uansett hvilken mann dette er virker han veldig rar.

Anonymkode: 765a5...54b

Skrevet

Jøss. Jeg er sikker på at nesten alle naboene her har sett meg i undertøy der jeg sprader i stua, trappa osv i undertøy på morgenen for å finne klær, men må alltid ordne ting først :P

Anonymkode: 053c4...f73

Skrevet

Eneste gyldige grunn jeg kan tenke meg er om mannen din har en jobb hvor han er mye borte over tid og at han derfor er redd for at noen skal se deg "halvnaken" og ønske å gjøre deg noe. Men når eneste vinduet du gikk forbi er ut mot en øde skog som ikke en gang er turområde, da synes jeg mannen din overdriver enormt. Og uansett, man kan ikke begrense livet sitt på alle mulige måter i frykt for at noe kanskje, muligens, men lite trolig kan skje en gang i fremtiden.

Tror mannen din skal være glad han ikke bor med meg, for jeg går stadig mer og mindre kledd, til og med i nettoen. Og jeg har store panoramavinduer fra gulv til tak her ;) Jeg gjør det ikke på tidlig kveld, for da vet jeg det er teoretisk mulighet for at to nabohus på nedsiden her kan se meg. Men ellers er det virkelig ingen fare. Og uansett så har jeg ikke noe som ingen andre kvinner har ;)

Anonymkode: 3f3a1...78b

Skrevet

Får du heller ikke lov til å vise deg i badetøy på stranda? Det er burkini sm gjelder? 

Anonymkode: 48d6e...cef

Skrevet

Og disse mennene gidder dere leve med? Kontrollerende, hysteriske høner? Eiesyke "ingen skal se min kone"-puslinger?

Skrevet
14 minutter siden, sug lut skrev:

Og disse mennene gidder dere leve med? Kontrollerende, hysteriske høner? Eiesyke "ingen skal se min kone"-puslinger?

For min manns del spiller det ikke noen rolle om naboen , som muligens ser ,er en mann, dame, barn , elg haha.  Jeg har spurt: " Hva er det verste som kan skje? Hva så? " Han vet ikke sjæl engang. Han har eldgamle foreldre. Tror det er derfor.

Jeg har sagt at han får bestille time hos pshykolog. 

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For min manns del spiller det ikke noen rolle om naboen , som muligens ser ,er en mann, dame, barn , elg haha.  Jeg har spurt: " Hva er det verste som kan skje? Hva så? " Han vet ikke sjæl engang. Han har eldgamle foreldre. Tror det er derfor.

Jeg har sagt at han får bestille time hos pshykolog. 

Hæ?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ?

Okey...  Hva var det du ikke skjønte ?

Skrevet

Jeg spør som noen andre over her - hva med stranda? Får du ikke gå i bikini eller badedrakt? 

Alle naboene vet jo at det bor mennesker i huset ved siden av, og mennesker han kropp og hud. Hva så om en nabo ser litt hud fra 50 meters avstand? Hva skal skje? Herremin, jeg blir helt matt.

Anonymkode: 38a33...53d

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spør som noen andre over her - hva med stranda? Får du ikke gå i bikini eller badedrakt? 

Alle naboene vet jo at det bor mennesker i huset ved siden av, og mennesker han kropp og hud. Hva så om en nabo ser litt hud fra 50 meters avstand? Hva skal skje? Herremin, jeg blir helt matt.

Anonymkode: 38a33...53d

Er ikke noe problem på stranda eller lignende. Heller ikke om sommeren i shorts osv. Noe som også er grunnen til at jeg ble helt paff i går. Ja, vet han er opptatt av å være forsiktig med å sprade rundt naken osv. Spesielt hjemme, da vi bor i et tettpakket nabolag. Men det er jeg jo enig i, at det ikke noe behov for gå rundt naken og vise seg for naboene. 

Men i går så var det faktisk ingenting å bekymre seg for 🙄 Menmen! Den saken er ute av verden nå 😊

Anonymkode: a8391...eab

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik er mannen min også. Hysterisk!

Han blir stressa selvom jeg står fullt påkledd i stua midt på lyse dagen. Livredd for at naboen skal se meg. Atte hva for noe? So what! Jeg pleier å rive av meg gensern og si : Sånn! Nå får de noe å se på ! 

Hehe. Han holder på å få hjerteinfarkt. 

Jeg går med det jeg vil. Ferdig snakka! 😊 

Han mannen din får passe seg selv. Og blir han sur, ja da får han bli sur. Sove godt 😊

Mannen din burde vært innlagt for det der.

Skrevet
1 time siden, Fru Banderas skrev:

Mannen din burde vært innlagt for det der.

Enig 

Skrevet

Mannen min går naken på kvelden i gangen, inn og ut av dusjen. Folk kan se rett inn.

Dette liker jeg virkelig ikke. Jeg vil ikke dele han med noen. 

Skjønner mannen din jeg

Nå har jeg kjøpt gardiner til alle vinduer 

Anonymkode: a73d1...86c

Skrevet

Noen av dere, og mennene deres, høres ut som om dere er 150 år gamle. Herlighet, for noen snerper!

Anonymkode: 3f3a0...190

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min går naken på kvelden i gangen, inn og ut av dusjen. Folk kan se rett inn.

Dette liker jeg virkelig ikke. Jeg vil ikke dele han med noen. 

Skjønner mannen din jeg

Nå har jeg kjøpt gardiner til alle vinduer 

Anonymkode: a73d1...86c

Du tror alle nabodamene benker seg foran vinduet deres, og sikler rått i tilfelle de får et glimt av tissen mannen din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...