Gå til innhold

Dumt med barneselskap på en torsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl. 17.00-19.00? De går i 4.klasse.

Anonymkode: f9aac...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går veldig fint. Alle bursdager kan ikke være helger.

Skrevet

Nei, vil ikke si det er dumt. Som ovenfor skriver, alt kan ikke skje i helger. Mulig det kanskje kommer noe frafall om barna går på fritidsaktiviteter som er dødsvikitge og ikke kan skippes......(har fire unger og aldri skippet en bursdag til fordel for trening)

Skrevet

Her er det barnebursdag på hverdager som er det vanlige. Jeg synes det er greit.

Anonymkode: c4521...59a

Skrevet

Foretrekker hverdager så ikke helgen blir herpa

Anonymkode: d9094...281

Skrevet

Det går, men med flere søsken som skal hit og dit så foretrekker jeg bursdager i helg. Men hadde helt klart prioritert bursdag foran aktivitet ja ☺

Anonymkode: 2bda2...553

Skrevet

Når de er så store syns jeg det er greit på en hverdag 😊

Anonymkode: 7a7a2...a35

Skrevet

Når de er 4 år er de ofte veldig slitne på den tiden av døgnet, men når de går i 4.klasse er det ikke noe problem.

Jeg synes det er fint ikke alle bursdager er i helger, mine hadde også droppet trening til fordel for bursdag.

Anonymkode: 9677f...5e4

Skrevet

Helt supert! 

Anonymkode: f1d1a...a31

Skrevet

17 på en hverdag er for tidlig. Jeg jobber ofte slik at jeg henter på sfo på dette tidspunktet. Å ja bursdsg slik at foreldre må ta fri fra jobb for å rekke å levere er en uting. En skal selvfølgelig ikke spørre etter arb.listene til foreldrene, men er greit å legge slik at alle måtte hentet på SFO uansett.

Hverdag kræsjer ofte med frirmtidsaktiviteter. Gjesten kan fint hoppe over en og annen trening, men en skal nå å kjøre og hente søsken også.

Jeg foretrekker selskap i helgene, eller fredager fra 17.30 tidligst. Fredager er det sjeldent aktiviteter.

Anonymkode: 2df09...1cb

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17 på en hverdag er for tidlig. Jeg jobber ofte slik at jeg henter på sfo på dette tidspunktet. Å ja bursdsg slik at foreldre må ta fri fra jobb for å rekke å levere er en uting. En skal selvfølgelig ikke spørre etter arb.listene til foreldrene, men er greit å legge slik at alle måtte hentet på SFO uansett.

Hverdag kræsjer ofte med frirmtidsaktiviteter. Gjesten kan fint hoppe over en og annen trening, men en skal nå å kjøre og hente søsken også.

Jeg foretrekker selskap i helgene, eller fredager fra 17.30 tidligst. Fredager er det sjeldent aktiviteter.

Anonymkode: 2df09...1cb

Morsomt så forskjellig ting er på forskjellige plasser. Her stenger sfo kl 16.30. Og inviterer man i helgen er det mange som ikke kommer. Foreldrene dropper ikke hytteturen for at barnet skal i en bursdag. Og så er det fotballkamper, cupper og allverdens det kræsjer med. Så her er erfaringen at det kommer fler om man har det på hverdagene. Det er bare greit om det ikke alltid er samme dag.

Anonymkode: c4521...59a

Skrevet

Med så mange ulike behov og anledninger folk har, tenker jeg st du får invitere når du kan. Jeg hadde barnebursdag for 3 åringen i forrige uke, fra 16-17.45. Det var det sol passet oss. Og alle unntatt to kom. Da tenker jeg at det funket for folk flest og☺️

Skrevet

Vi bor like ved skolen og har tatt meg fri en dag for å ha selskap. Da har gjestene kommet hit istedenfor å gå på sfo rett etter skolen også har foreldrene hentet barna her etter jobb. Det har vi fått veldig mange positive tilbakemeldinger på, da er bursdagen ferdig når foreldrene er ferdig på jobb.

Men i 4.klasse er det stor sett bare barn med spesielle behov som går på sfo her, de fleste slutter etter 3.klasse.

Anonymkode: 9677f...5e4

Skrevet

Hva er vanlig der dere bor?

Her blir man invitert både på hverdager og i helgen (hvis det skal arrangeres på lekeland, bondegård etc). Jeg liker best hverdager fordi helgene kan være hektiske.

Anonymkode: c4235...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...