Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #1 Skrevet 5. november 2017 Med venninne som vil ha han i seng? Tenker når de tilfeldig møtes eller fb? Anonymkode: ebb8b...dc1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Nei det hadde jeg ikke syntes var noe særlig greit. Det hadde ikke han syntes andre veien heller. Anonymkode: 48961...2e8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Om jeg visste med sikkerhet at hun ønsket og i tillegg forsøkte å få ham i seng hadde jeg satt liten pris på at de hadde samvær uten meg tilstedet. På en annen side stoler jeg på min mann, men jeg hadde likevel hatt et lite ubehag. Anonymkode: 4f7d1...55c
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 På Sunday, November 05, 2017 den 15.43, Anonym bruker skrev: Om jeg visste med sikkerhet at hun ønsket og i tillegg forsøkte å få ham i seng hadde jeg satt liten pris på at de hadde samvær uten meg tilstedet. På en annen side stoler jeg på min mann, men jeg hadde likevel hatt et lite ubehag. Anonymkode: 4f7d1...55c Godt å høre. Min mann har ei slik venninne og de møtes. Jeg har aldri vært med. La det ut her og fikk høre at jeg var sjalu. Men, ordet ubehag er riktig. Liker det ikke. Han har mange venninner som ringer trenger hjelp til noe, eller vil spandere drinker på han. Ja jeg stoler på han, men føles ubehagelig. Anonymkode: ebb8b...dc1
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Jeg hadde ikke likt om han hadde en venninne som ønsket å få ham til sengs, men min mann hadde ungått henne uten at jeg hadde måtte si noe. Mannen min har flere venninner og det er helt greit, han er en som er lett å stole på og han er tvers gjennom god, og det deler jeg lett! Han har opplevd at noen har flørtet, men da er han rask med å på en eller annen måte snakke om meg, han syns det er ubehagelig..Han er også instruktør på et kvinnekurs, selvforsvar og den slags, så mange syns han er kjekk og spennende, men jeg er aldri i tvil på at han vet hvor han hører hjemme😊 Anonymkode: c11cf...868
sug lut Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Ja, det vil aldri plage meg. Hadde det plaget meg ville jeg ikke hatt mannen.
☆☆☆ Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Det er ikkje interessant om ho vil ha han. Det interessante er om han vil ha henne.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Sier som stjerna- vil han ha henne?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 Ikke om hun vil ha han mer enn en venn. Helt greit om de bare er venner og ingen har noen andre ønsker eller baktanker. Anonymkode: 8b3b1...727
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #10 Skrevet 6. november 2017 Mannen min hadde en slik venninne. Etter at han fant ut av det kuttet han henne ut på egenhånd, han fortalte til meg hva hun ville og pønsket på. Han slettet til og med henne på Facebook. Jeg hadde synes det var merkelig og ubehagelig hvis han fortsatte å være med henne. Anonymkode: 0b998...194
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 Hvorfor vil noen ha en gift mann? Det er bare flaut å se på. Anonymkode: 38a1e...77d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #12 Skrevet 7. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke om hun vil ha han mer enn en venn. Helt greit om de bare er venner og ingen har noen andre ønsker eller baktanker. Anonymkode: 8b3b1...727 Hun vil mer, men vet han ikke vil. Samtidig synes ikke jeg det er så koselig. Denne jenta har hatt sex foran han med en kamerat. Han valgte å gå ut på terassen. Umulig å ikke høre henne da så høyt som hun skrek. Dette er så unaturlig for meg. Anonymkode: ebb8b...dc1
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #13 Skrevet 7. november 2017 Hvis du har noe til mann, kutter han kontakten med denne kvinnen. Litt respekt bør han ha både for deg og for seg selv. Anonymkode: 92e50...6c2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #14 Skrevet 7. november 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har noe til mann, kutter han kontakten med denne kvinnen. Litt respekt bør han ha både for deg og for seg selv. Anonymkode: 92e50...6c2 Han sier han ikke bryr seg om det. Og han var lenge singel uten å ha sex med henne. Idé og kanskje møte disse venninnene? Har møtt hans familie og flere kamerater, men aldri de venninne han har her. Anonymkode: ebb8b...dc1
Mumua Skrevet 8. november 2017 #15 Skrevet 8. november 2017 Det hadde ikke vært ok. Jeg stoler 100% på mannen min, men det hadde vært respektløst av han å omgås ei dame som åpent vil ha han i seng og dermed viser null respekt for både meg og han. Sånne folk omgås vi ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 På 11/6/2017 den 20.27, sug lut skrev: Ja, det vil aldri plage meg. Hadde det plaget meg ville jeg ikke hatt mannen. Dette! Anonymkode: 2930a...a98
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #17 Skrevet 8. november 2017 Hva sier mannen din da? Jeg har kompiser som har tilbudt meg sex, og merker jeg føler ubehag da. Har ikke noe ønske om å "alentid" med de iallfall. Selv om det kun er kaffe... Anonymkode: 1cfab...196
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #18 Skrevet 8. november 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva sier mannen din da? Jeg har kompiser som har tilbudt meg sex, og merker jeg føler ubehag da. Har ikke noe ønske om å "alentid" med de iallfall. Selv om det kun er kaffe... Anonymkode: 1cfab...196 Er sånn jeg føler det og. Anonymkode: ebb8b...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå