Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 Har kjøpt 12, men venter med innpakking til advent. Anonymkode: ef2d2...2e6
Modesty Blaise. Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Jeg er ferdig med kalenderene. Teller det? 😂
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Jeg har handlet inn fem, pluss det meste til kalenderne. Men jeg pakker ikke inn enda da, det hører desember til synes jeg, høre på julesanger og pakke inn gaver. Gleder meg til jul Anonymkode: 9a97e...b59
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 7 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: Jeg er ferdig med kalenderene. Teller det? 😂 Definitivt. Jeg har ikke begynt. De som skal ha flax-kalender er jo greie, men har en pakkekalender jeg også må få skikk på. Anonymkode: 2dc54...0c8
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Har nettopp pakket nr. 9! Befriende å allerede være så langt i gaveinnkjøpene. Spesielt siden alle butikker forvandles til en utlevelse av de verste sidene i bibelen, når desember kommer.
☆☆☆ Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Har ikkje begynt på innkjøp ein gong. Ei heller liste over kven som skal kjøpast til. Håpar tante nok eit år tek på seg å kjøpe fellesgåve til mormor. Ho kjøper inn dusjsåpe, shampo, ansiktskrem, handkrem o.l. i dei merka mormor brukar, ser over klesskapet og fyller på der det trengs og plussar på med anna gamla kunne trenge eller har lyst på. Summerar opp og delar på oss barnebarn som er med på gåva. Alt eg må hugse er å vippse pengar. Ellers er det foreldre, søsken og 6 barn som skal ha. Trur eg, må leite fram lista frå i fjor og for all del unngå å kjøpe til nokon eg har avtalt å slutte å kjøpe til. Det er kleint. Og så må eg informere mannen at han har ansvar for sine. Det kjem like overraskande på han kvart år.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Har sendt avgårde til 2 familier. 10 pakker igjen kalenderne. Har elles kjøpt inn mye, er bare å finne ut hvem som skal ha hva Anonymkode: 26389...369
*Miss Marple* Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 Sånne tråder er kun til for å gi folk dårlig samvittighet 😍 Jeg ligger likevel bedre an i år enn jeg pleier. Jeg har pakket inn en, kjøpt to til og har vel 8-10 gaver til pakkekalender til mini klar. Pakkekalender til min mor ser det dessverre verre ut med, så langt er status et par strømper som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg har lagt. Jeg må få litt mer julestemning for å klare å komme i gang.
Hengebukksvinet Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 Nå måtte jeg ut i boden å telle.Fjorten julegaver er pakket.Ikke så galt,men er ikke i mål enda🎄🎁🤶🏻
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Nei, ingen bedre her. Ikke pakket inn, ikke kjøpt....men koselig å høre at noen er i gang. Elsker førjulskos- og julekos, men har ingen som helst følelse av at det skulle nærme seg en slik høytid. Bor for tiden i sør-øst Asia. Anonymkode: 4e8e4...cc6
sug lut Skrevet 5. november 2017 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2017 29 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Har nettopp pakket nr. 9! Befriende å allerede være så langt i gaveinnkjøpene. Spesielt siden alle butikker forvandles til en utlevelse av de verste sidene i bibelen, når desember kommer. Det beste med å være i gang er at når juleapokalypsen treffer resten av verden er så mye gjort at man kan shoppe seg sakte gjennom med vinstopp opptil flere ganger.
sug lut Skrevet 5. november 2017 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Definitivt. Jeg har ikke begynt. De som skal ha flax-kalender er jo greie, men har en pakkekalender jeg også må få skikk på. Anonymkode: 2dc54...0c8 Vet ikke helt hvorfor denne ble anonym.
Serepta Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 Har som mål hvert år å være ferdig til 1 desember. Når køene tyter ut fra kjøpesentrene 7 dager i uken, kan jeg dra rett hjem og gjøre koselige førjulsaktiviteter med barna i stedet. Bruker høsten smart og flittig, og kjøper julegavene da. Innpakning venter vi med til vi kan skru på julemusikk, spise pepperkaker og tenne adventslys :-)
Mostly Harmless Skrevet 5. november 2017 #15 Skrevet 5. november 2017 Jeg har tre gaveforslag til femåringen, men ellers ikke snøring. Men det er jo en start, ikke sant? (Vær så snill og si at det er en start!)
Gjest Skrevet 5. november 2017 #16 Skrevet 5. november 2017 Jeg er helt ferdig med 5 og halvferdige med flere. Jeg liker å kose meg i desember i tillegg til alle juleavsluttningene på skolen og fritidsaktivitetene til ungene. For ikke å glemme julebord med jobben og sikkert noe jeg har glemt. Da vil jeg ikke kjøpe gavene i tillegg
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #17 Skrevet 5. november 2017 Jeg reiser bort hele desember og innså akkurat nå at det betyr at jeg må handle julegaver nå... Anonymkode: 38cd0...035
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 5. november 2017 #18 Skrevet 5. november 2017 31 minutter siden, sug lut skrev: Det beste med å være i gang er at når juleapokalypsen treffer resten av verden er så mye gjort at man kan shoppe seg sakte gjennom med vinstopp opptil flere ganger. Nemlig! Og jeg vet ikke med deg, men jeg ender som regel opp med å sitte med et meget fornøyd (halvt arrogant) smil for meg selv der jeg sipper vin, og ser andre stresse på seg hjertesykdommer. Akk, de gode gledene ved desember❤️
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 21 minutter siden, Mostly Harmless skrev: Jeg har tre gaveforslag til femåringen, men ellers ikke snøring. Men det er jo en start, ikke sant? (Vær så snill og si at det er en start!) Det er en start! Det er omtrent så langt jeg har kommet også. Tenker å gjøre unna mesteparten på nett på black friday. Men kalenderen må jeg vel gjerne begynne å tenke på snart... Anonymkode: aff1f...cb8
It's all about me Skrevet 5. november 2017 #20 Skrevet 5. november 2017 Pakket 11 forrige helg og har 4 som står upakket da jeg ikke rakk mer.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #21 Skrevet 5. november 2017 ferdig med alle jeg og ferdig pakket Anonymkode: dc2fb...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå